کد خبر : 1719114 | 24 آبان 1399 ساعت 17:01 | 54K بازدید | 0 دیدگاه

جان بوستوک:

خرج سفر اسپانیا را نداشتم، پیشنهاد بارسا را رد کردم

جان بوستوک بازیکن انگلیسی زمانی به قدری معروف بود که از بارسا پیشنهادی 10 ساله دریافت کرد.

خرج سفر اسپانیا را نداشتم، پیشنهاد بارسا را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، جان بوستوک بازیکن 28 ساله انگلیسی که اکنون بدون تیم است، زمانی لقب پسر فوق العاده را یدک می کشید و از بارسا پیشنهاد داشت. او برای تیم های پایه کریستال پالاس بازی می کرد و در 14 سالگی تیم هایی چون رئال، بارسا، اینتر، منچستریونایتد، چلسی و لیورپول خواهان جذب او بودند و حتی از بارسا پیشنهادی رسمی هم دریافت کرد ولی در نهایت آن را رد کرد و ترجیح داد برای بزرگسالان پالاس بازی کند.

رویای او بازی برای بارسا بود و در آن مقطع رونالدینیو برایش بهترین فوتبالیست دنیا محسوب می شد.

 

 

1543765

 

 

بوستوک در مورد پیشنهاد بارسا به بی بی سی اسپورت گفت:« وقتی 14 سال داشتم، بارسا به من پیشنهادی 10 ساله داد. رونالدینیو الگوی من بود و بارسا حتی برایم پوستر امضا شده خود رونالدینیو را فرستاد که در خانه ام در لندن قاب کرده ام.

بی نهایت دوست داشتم به بارسلونا بروم ولی خانواده ام هزینه لازم برای سفر به اسپانیا را نداشتند و در نتیجه پیشنهاد را رد کردم.»

 

بوستوک پس از پالاس، بازی برای 12 تیم دیگر را هم تجربه کرد. او برای پالاس، تاتنهام، برنتفورد، هال سیتی، شفیلد ونزدی، سوئیندون تاون، تورنتو اف سی، رویال امبرس، لوون، لانس، بورسا اسپور، تولوز و ناتینگهام فارست بازی کرده است.

بوستوک در این رابطه به کنایه گفت:« زمانی خرج سفر به اسپانیا را نداشتم ولی بعدها تبدیل به متخصص سفر به کشورهای مختلف و بازی برای تیم های متفاوت شدم و این کار را هم خیلی سریع و با فاصله کم انجام داده ام. در این مسیر، همسرم همواره پشتیبانم بوده و گاهی بیشتر از خودم به من ایمان داشته است.»

 

دیدگاه‌ها