کد خبر : 1719135 | 24 آبان 1399 ساعت 18:10 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

تاتا مارتینو:

آداما می توانست ستاره بزرگ بارسلونا باشد

سرمربی آرژانتینی سابق بارسا که برای اولین بار به آداما ترائوره در این باشگاه میدان داد، به تمجید از او پرداخت.

آداما می توانست ستاره بزرگ بارسلونا باشد

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته آداما ترائوره ستاره اسپانیایی وولوز تبدیل به یک چهره درخشان در فوتبال انگلیس شد. سرعت بالا و به خصوص شرایط بدنی فوق العاده ترائوره او را نقل محافل ورزشی کرد و حالا دیگر کمتر کسی است که با آداما آشنایی نداشته باشد. او اخیرا توانست نخستین بازی رسمی خود برای تیم ملی اسپانیا را نیز انجام بدهد.

آداما محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست و حتی یک بازی رسمی برای آبی اناری ها نیز انجام داد ولی پس از اینکه متوجه شد جایی در برنامه های لوئیس انریکه ندارد، تصمیم به ترک بارسلونا گرفت. 

 

 

1543761

 

 

پس از 6 سال او توانسته ثابت کند سرمربی وقت بارسا در مورد او اشتباه می کرده است.

 

تاتا مارتینو سرمربی بارسا در فصل 14-2013 اما به آداما اعتقاد داشت و شاید اگر او اخراج نمی شد این بازیکن هنوز می توانست در عضویت بارسا باشد.

مارتینو بود که به آداما در بازی با گرانادا میدان داد تا تنها بازی او برای بارسا به ثبت برسد.

 

 

1543762

 

 

سرمربی آرژانتینی در مورد آداما گفت:« به یاد دارم که آداما یک فوتبالیست جوان با استعداد و کاملا مهیا برای درخشش در بارسا بود. بازیکنی که می توانست خیلی زود به ترکیب تیم اول برسد. او در آن مقطع شرایط بدنی حال حاضر را نداشت اما آمادگی جسمانی اش برای بازیکنی در آن سن، قابل قبول بود. آداما شجاعت کافی را هم داشت و من در او توانایی های بالایی می دیدم.

متاسفانه او بارسا را خیلی زود ترک کرد ولی حالا تبدیل به بازیکنی شده است که هر چه بخواهد را می تواند انجام دهد. او از هر نظرپیشرفت کرده و برایش بسیار خوشحالم. آداما می توانست برای بارسا بازیکن بزرگی باشد.»

 

 

1531757

 

 

دیدگاه‌ها