کد خبر : 1719172 | 24 آبان 1399 ساعت 22:13 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع رئال مادرید و توصیه های جالب کرونایی

ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید معتقد است که برای ریشه کن شدن ویروس کرونا باید همه با یکدیگر متحد شوند.

مدافع رئال مادرید و توصیه های جالب کرونایی

به گزارش "ورزش سه"، اخیراً تست کرونای ادر میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید مثبت شد؛ موضوعی که باعث شد این بازیکن از هم تیمی های خود دور شود و برخی از بازی‌های لوس بلانکوس را از دست بدهد. میلیتائو حالا با آگاهی از شرایط سخت ناشی از ویروس کرونا معتقد است که برای ریشه کن شدن این بیماری همه باید با یکدیگر متحد شوند.

 

ادر میلیتائو در این باره گفت: " برای پیروزی بر این ویروس باید در کنار یکدیگر باشیم و به تمام توصیه‌ها گوش دهیم تا هر چه زودتر این شرایط پایان یابد و به زندگی عادی بازگردیم، بتوانیم کنار فرزندانمان باشیم و بیرون برویم. این وضعیت اصلا ساده نیست و فکر می‌کنم که برای همه اتفاقی دشوار به حساب می آید. بسیاری از خانواده‌ها غذایی برای خوردن ندارند و به این منظور مجبور کار کردن هستند."

 

 

1543852

 

 

میلیتائو در ادامه گفت: " من فکر می کنم که مردم باید به دیگران و خانواده هایی که نیاز به کمک دارند کمک کنند. همه چیز متفاوت است؛ مسابقات، بازی ها و فرهنگ کشورها. فکر می کنم برای اینکه همه چیز دوباره خوب شود باید به توصیه ها گوش دهیم. اکنون همه ما بیشتر از یکدیگر حمایت می کنیم و مردم به هم کمک می کنند. ما خوب کار می کنیم و قوی تر از آن بیرون خواهیم آمد."

دیدگاه‌ها