کد خبر : 1719182 | 24 آبان 1399 ساعت 23:43 | 67K بازدید | 0 دیدگاه

فیگو: این ستاره بارسا من را یاد خودم می اندازد

لوئیس فیگو ستاره سابق تیم های رئال مادرید و بارسلونا می گوید که سبک بازی عثمان دمبله او را به یاد خودش می اندازد.

فیگو: این ستاره بارسا من را یاد خودم می اندازد

به گزارش "ورزش سه"، بلوگرانا در تابستان سال 2017 دست به یک سرمایه‌گذاری بزرگ زد و عثمان دمبله را از دورتموند به خدمت گرفت. با این حال ستاره فرانسوی تا به اینجا نتوانسته قیمت بالای خود را توجیه کند و به نوعی جای خالی نیمار را پر کند.

 

عملکرد نه چندان خوب عثمان دمبله طی فصول اخیر باعث شده که انتقادات زیادی نسبت به او مطرح شود و حتی این بازیکن در چند مقطع تا آستانه جدایی از بارسلونا نیز پیش رفت اما حالا لوئیس فیگو به نوعی از این بازیکن حمایت کرده است.

 

 

1534892

 

 

ستاره سابق تیم های بارسلونا و رئال مادرید در این باره گفت: " اگر بخواهم از بازیکنی نام ببرم که من را یاد شیوه بازی خودم بیندازد باید بگویم که عثمان دمبله را بسیار دوست دارم. او به لحاظ مصدومیت بدشانسی های زیادی آورده اما به نظر من از قابلیت های بسیار بالایی برخوردار است.

 

به جز دمبله ستاره های دیگری مثل سرژ گنابری در بایرن مونیخ نیز حضور دارند. او بسیار خوب بازی می‌کند و فکر می کنم که به عنوان یک وینگر اعتماد به نفس بالایی دارد و در مصاف های یک به یک بسیار خوب عمل می کند. آنسو فاتی نیز شروع بسیار خوبی داشته و اینها بازیکنانی هستند که من بسیار دوست شان دارم چرا که از قدرت ریسک پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند."

 

 

1537412

دیدگاه‌ها