کد خبر : 1719248 | 25 آبان 1399 ساعت 14:34 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

منصوری رسید، دانیال هافبک شد! (عکس)

در دیدار دوستانه سپاهان برابر ذوب‌آهن، محرم نویدکیا برای اولین مرتبه از خرید جدید طلایی پوشان در پست هافبک استفاده کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه دانیال اسماعیلی فر سال گذشته با ذوب‌آهن  امسال در تیم محرم نویدکیا در پست دفاع راست بازی کرد، اما محرم نویدکیا در دیدار دوستانه برابر  حریف همشهری از این بازیکن در پست دیگری استفاده کرد تا نشان دهد برنامه‌های دیگری نیز برای دانیال در سر دارد.

 

اسماعیلی فر در 4 بازی آسیایی طلایی پوشان و همینطور دیدارهای دوستانه پیش از شروع مسابقات در پس دفاع راست بازی کرد ولی در آخرین دیدار دوستانه تیمش در پست هافبک وارد زمین شد و مرتضی منصوری خرید امیرقلعه‌نویی از شهرخودرو در ابتدای لیگ نوزدهم بود که با پایان مصدومیت فرصت حضور در پست دفاع راست را بار دیگر به دست آورد.

 

1543981

 

دانیال توانایی بازی در سه پست دفاع راست، هافبک دفاعی و وینگر راست را دارد و به نظر می رسد در صورت آمادگی منصوری حضور در میانه زمین یکی از گزینه‌هایی باشد که کادر فنی سپاهان در مورد آن فکر خواهد کرد؛ البته در صورتی که این ماجرا جدی باشد، تعداد هافبک های مدعی حضور در ترکیب اصلی طلایی پوشان به عدد 9 خواهد رسید که این خود چالشی جدید برای سرمربی جوان سپاهان به شمار می رود. این بازیکن همچنین توانایی بازی در پست وینگر راست را دارد که در این پست برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باید با رضا میرزایی و محمدرضا حسینی رقابت کند.

 

1543982

 

هنوز یک هفته از شروع رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیستم سپری نشده و پس از سپری شدن چند هفته، شناخت بیشتری نسبت به جایگاه بازیکنان مختلف در ترکیب تیم‌‌های مختلف و همینطور سپاهان ایجاد خواهد شد.

دیدگاه‌ها