کد خبر : 1719274 | 25 آبان 1399 ساعت 17:10 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

فاجعه برای کلوپ؛ مصدومیت یک مدافع دیگر

اندی رابرتسون، دیگر مدافع لیورپول نیز دچار مصدومیت همسترینگ شده است.

فاجعه برای کلوپ؛ مصدومیت یک مدافع دیگر


به گزارش "ورزش سه"، بحران مصدومیت مدت هاست گریبان یورگن کلوپ و لیورپول را گرفته و در همین مدت کوتاهی که از ابتدای فصل گذشته، ویرژیل فن دایک و جو گومز دچار مصدومیتی بلندمدت و فابینیبو و ترنت الکساندر آرنولد نیز برای چند هفته مصدوم شده اند. اما استیو کلارک، سرمربی تیم ملی اسکاتلند امروز اعلام کرد اندی رابرتسون نیز دچار آسیب دیدگی شده و حضور او در بازی مقابل اسلواکی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

1544030

 

اسکاتلند پنج شنبه شب و در دیداری نفسگیر و جذاب به مصاف صربستان رفته و بعد از تساوی 1-1 در جریان مسابقه، با برتری در ضربات پنالتی موفق به کسب سهمیه رقابت های یورو 2020 شد. اندی رابرتسون در آن دیدار در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت و حالا به نظر دچار مصدومیت شده است. این اولین حضور اسکاتلند در یک تورنمنت بزرگ بین المللی از زمان برگزاری رقابت های جام جهانی 1998 است.

 

لیورپول هفته آینده و هنگام آغاز دوباره لیگ برتر در دیداری دشوار و سرنوشت ساز به مصاف لسترسیتی مدعی خواهد رفت و یورگن کلوپ امیدوار است مصدومیت رابرتسون تا آن روز برطرف شده باشد. لیورپول امسال بر خلاف فصل گذشته از نظر دفاعی چندان خوب و مطمئن ظاهر نشده و آسیب دیدگی های متوالی عناصر دفاعی، شرایط را برای تکرار موفقیت های فصول قبل برای مرسی سایدی ها دشوار ساخته است.

دیدگاه‌ها