کد خبر : 1719280 | 25 آبان 1399 ساعت 18:00 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار لوئیس فیگو به بارسلونا در مورد مسی

ستاره پرتغالی سابق بارسا و رئال معتقد است هیچکس نمی تواند مانع جدایی لیونل مسی شود.

هشدار لوئیس فیگو به بارسلونا در مورد مسی

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس فیگو اولین کهکشانی رئال مادرید بود. او سال 2000 بارسا را به مقصد رئال ترک کرد و تبدیل به چهره ای منفور در کاتالونیا شد. فیگو در رئال روزهای بسیار خوبی داشت و محبوبیتی فراوان هم در میان هواداران این باشگاه دارد.

 

 

1537510

 

 

جدایی او در سال 2000 ضربه سختی به بارسا زد و بسیاری معتقدند اگر لیونل مسی تابستان امسال بارسا را ترک می کرد، ضربه وارد شده به این باشگاه تقریبا مشابه جدایی لوئیس فیگو و البته چند برابر بیشتر بود.

 

فیگو در مورد تلاش مسی برای جدایی از بارسا و احتمال جدایی او در تابستان بعد به مارکا گفت:« من هم مثل خیلی ها ابتدا شگفت زده شدم. نمی دانم پیشتر بین مسی و باشگاه چه رخ داده بود که تصمیم به جدایی گرفت.

 

 

1543032

 

 

در مورد اینکه مسی سال بعد از بارسا جدا خواهد شد یا خیر، باید چند مساله را در نظر گرفت؛ شرایط اقتصادی بارسا در سال آینده، وضعیت بودجه باشگاه برای پرداخت دستمزدها و مهمتر از همه تمایل خود بازیکن.

معتقدم اگر مسی نخواهد در بارسا بماند، هیچکس نمی تواند او را منصرف کند. هر تیمی دوست دارد یکی مثل لیونل مسی را داشته باشد و قطعا تمایل بارسا حفظ اوست اما باید دید هدف خود بازیکن چه چیزی است. اینکه او می خواهد فضایی جدید را تجربه کند یا به تیم مدیریت بعدی اعتماد خواهد کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها