کد خبر : 1719295 | 25 آبان 1399 ساعت 19:26 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

رویاپردازی های ستاره جوان

جدیدترین پدیده بهترین آکادمی فوتبال اسپانیا

به نظر می رسد که آینده روشنی پیش روی آندره بارنچیا، ستاره جوان سوسیداد خواهد بود.

جدیدترین پدیده بهترین آکادمی فوتبال اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر باشگاه رئال سوسیداد بهترین آکادمی را در فوتبال اسپانیا در اختیار دارد و احتمالا درخشان ترین استعداد این تیم وینگر 18ساله یعنی آندره بارنچیا محسوب می شود.

 

بارنچیا در شهر سن سباستین به دنیا آمده و اولین بازی خود را زیر نظر آسیر گاریتانو در دربی باسک مقابل آلاوس انجام داد. او وقتی در این مسابقه به میدان رفت که تنها 16 سال و 359 روز سن داشت و به جوان ترین بازیکن سوسیداد از سال 1934 تبدیل شد. او همچنین یکی از جوان ترین بازیکنان تاریخ لالیگا نیز محسوب می‌شود.

 

 

1544050

 

 

او همچنین خیلی زود قابلیت های فوق العاده خود را به نمایش گذاشت و موفق شد در ماه می مقابل رئال مادرید گلزنی کند تا به جوان ترین گلزن تاریخ سوسیداد نیز تبدیل شود.

 

بارنچیا تا سال 2025 با رئال سوسیداد قرارداد دارد و طی ماه های اخیر توانایی های بالای خود را به خوبی به اثبات رسانده است.از طرفی سرمربی سوسیداد یعنی امانوئل آلگواسیل نیز نشان داده که به بازیکنان جوان از جمله بارنچیا اعتماد ویژه ای دارد.

 

حضور در تیم اصلی رئال سوسیداد اصلا کار آسانی نیست به خصوص اینکه بارنچیا در پستی به میدان می رود که این تیم دارای بازیکنان زیادی است؛ ستاره هایی نظیر عدنان یانوزای و میکل اویارزابال. با این حال او فصل گذشته بیشتر در کوپادل ری فرصت بازی پیدا کرد و اتفاقاً توانست با عملکرد درخشان خود به سوسیداد در راه رسیدن به مسابقه فینال کمک کند.

 

به طور کلی سوسیداد روزهای فوق العاده ای را سپری می کند. آن ها در بالای جدول لالیگا قرار دارند. از طرفی اخیرا ستاره بزرگ منچسترسیتی یعنی داوید سیلوا را به خدمت گرفتند و میزان استفاده شان از بازیکنان آکادمی نیز روز به روز افزایش می یابد که برای این باشگاه امری شگفت انگیز محسوب می‌شود.

 

 

1544052

 

 

17 بازیکن حال حاضر رئال سوسیداد پیش از این در تیم جوانان بازی کرده اند که میکل اویارزابال تنها 23 ساله می تواند در این زمینه الگوی بسیار خوبی برای بارنچیا باشد. او می تواند در بلند مدت راه اویارزابال را برود و حتی به تیم ملی اسپانیا نیز دعوت شود. بارنچیا طی سال های اخیر در تیم های پایه لاروخا حضور داشته و اولین بازی خود را برای تیم زیر 21 سال در اکتبر 2020 مقابل جزایر فارو انجام داد. در واقع او می تواند با ادامه روند خوب خود امید زیادی برای حضور در رقابت‌های المپیک داشته باشد.

 

در این بین یک چالش بزرگ پیش روی بارنچیا خواهد بود و آن پیدا کردن فرصت های بیشتر برای حضور در ترکیب رئال سوسیداد خواهد بود؛ هدفی که او پیش از این نشان داده از قابلیت های لازم برای دست یابی به آن برخوردار است.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3


 

دیدگاه‌ها