کد خبر : 1719301 | 25 آبان 1399 ساعت 19:55 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه اسپانیایی و یک آکادمی حیرت انگیز و موفق

باشگاه اسپانیول دارای یک آکادمی فوق العاده و موفق است.

باشگاه اسپانیایی و یک آکادمی حیرت انگیز و موفق

به گزارش "ورزش سه"، آکادمی باشگاه اسپانیول در فصل 20-2019 بیشترین بازیکنان را به تیم بزرگسالان تحویل داد و یکی از ستاره های این تیم یعنی مارک روکا به قهرمان اروپا، بایرن مونیخ پیوست؛ موضوعی که نشان می دهد آن ها در این زمینه بسیار موفق عمل کرده اند.

 

در ابتدای سال 2019 مرکز آمار فوتبال آکادمی باشگاه اسپانیول را در بین 22 آکادمی برتر دنیا قرار داد‌ تا جایی که آن ها با وجود هزینه های کم تر بالاتر از باشگاه هایی نظیر آژاکس و میلان قرار گرفتند. این موفقیت اما هرگز اتفاقی حاصل نشده است.

 

 

1544061

 

 

هوگو بلانکو ،مدیر اسپانیول، در این باره توضیح داد: " علاوه بر تاریخ و استحکام 120 ساله این نهاد، ما دارای جاه طلبی زیادی هستیم و رشد بازیکنان جوان برای ما ارزشمند است. "

 

در واقع همه این ها باعث شده که آکادمی باشگاه اسپانیول به یکی از موفق ترین ها در سطح فوتبال اسپانیا و حتی اروپا تبدیل شود. موضوعی که می تواند به این تیم کمک کند تا آن ها خیلی زود دوباره به سطح اول فوتبال این کشور یعنی لالیگا بازگردند.

 

بلانکو در ادامه پیرامون علت موفقیت اسپانیول در این زمینه می گوید: " اسپانیول همواره یک معیار و الگو درباره پیشرفت بازیکنان بوده است. همچنین مدل کار فعلی به پیشرفت ما و سازگاری با خواسته های کنونی فوتبال کمک می کند. مدیر ورزشی ما از این حیث کاملا روی همه چیز نظارت کامل دارد. این امر به پیشرفت تیم اول نیز کمک زیادی می کند.

 

 

1544060

 

 

برای باشگاهی مثل اسپانیول تقابل با تیم همشهری یعنی بارسلونا هرگز کار ساده ای محسوب نمی شود اما آن ها به واسطه آکادمی فوق العاده خود که 200 بازیکن جوان در آن حضور دارند به هویتی بالا رسیده اند. بلانکو در این باره گفت: " ما دارای هویت و تاریخچه مخصوص خود هستیم و یک پروژه منحصر به فرد در اختیار داریم. ما به خاطر مقایسه شدن کاری انجام نمی دهیم. روش های مخصوص به خود را داریم و به آن ها افتخار می کنیم.

 

ما تعاریفی را برای عناصر فنی، تاکتیکی، جسمی و روانی که یک بازیکن باید داشته باشد، تعیین کرده ایم تا این کار را برای هر سطح سنی و برای هر پست فوتبال انجام می دهیم.  به همین ترتیب، می توانیم اطمینان حاصل کنیم که آیا آنها در سبک فوتبالی قرار دارند که ما از همان مراحل اولیه در حال اجرای آن هستیم یا خیر.

 

ما در مراحل اولیه، حتی در فوتبال هفت نفره به استعدادیابی و ردیابی اعتقاد زیادی داریم زیرا این امر به ما امکان می دهد استعداد ورزشی آنها را از طریق روشی که در حال اجرا هستیم، پرورش دهیم. "

 

از طرف دیگر باشگاه اسپانیول به آکادمی خود در کشور اسپانیا بسنده نکرده و یکی از باشگاه هایی محسوب می‌شود که بیشترین آکادمی را در خارج از کشور در اختیار دارد: ایالات متحده آمریکا، سوئد، فنلاند، عراق، الجزایر، چین، ژاپن و استرالیا.

 

 

1544062

 

 

آکادمی این باشگاه مخصوصا در چین بسیار موفق عمل کرده که بهترین مثال در این باره وو لی بوده است. بلانکو در این باره نیز می گوید: استراتژی گسترش آکادمی بسیار موفقیت آمیز بوده است."
 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3


 

دیدگاه‌ها