کد خبر : 1719314 | 25 آبان 1399 ساعت 20:55 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

دنی مورفی:

از رافا بنیتس متنفر شدم!

دنی مورفی، هافبک سابق و انگلیسی لیورپول جدا شدن از این تیم را دشوار توصیف کرد.

از رافا بنیتس متنفر شدم!

به گزارش "ورزش سه"، دنی مورفی که در سال 1997 راهی لیورپول شده، در اواخر دوران ورزشی خود و در سال 2004 از این تیم جدا شده و به هفت سال حضورش در آنفیلد پایان داد. دنی مورفی فاش کرد رافا بنیتس، سرمربی وقت لیورپول مستقیما به او اعلام کرد جایی در برنامه های فصل بعد این تیم ندارد و این تصمیم سرمربی اسپانیایی، در آن مقطع حس نفرت دنی مورفی را بر انگیخته است.

 

1544092

 

دنی مورفی گفت: "به من گفته شد رافا بنیتس دیگر علاقه ای به حفظ من در لیورپول نداشته و من را نمی خواهد که این ضربه سخت و دشواری برایم بود. رافا بنیتس با من صادق بود و من می خواهم چند بازیکن مورد علاقه خودم را جذب کنم و به این دلیل تو دیگر جایی در ترکیب ثابت ما در فصل بعد نداری و بعید است دوباره به ترکیب اصلی بازگردی.

 

اگر می خواهید بمانی مشکلی نیست، اما فضای زیادی برای بازی کردن نخواهی داشت، من می دانم که تو علاقه داری در ترکیب ثابت لیورپول قرار بگیری، اما این اتفاق رخ نخواهد داد و به همین دلیل بهتر است از جمع ما جدا شوی. بعد از شنیدن این حرف ها ناراحت شده و در آن لحظه از رافا بنیتس متنفر شدم، اما حالا دیگر چنین حسی ندارم و متوجه شده ام او چه کاری انجام داده است."

دیدگاه‌ها