کد خبر : 1719341 | 25 آبان 1399 ساعت 23:59 | 479.8K بازدید | 15 دیدگاه

مهاجم جدید سرخ‌ها از کرواسی می‌آید؛

کمتر از چند ساعت تا خرید جدید پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با مهاجم مدنظرش به توافق رسیده و انتظار می‌رود روز دوشنبه بازیکن جدید سرخ‌ها معرفی شود.

کمتر از چند ساعت تا خرید جدید پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی علی علیپور و مهدی ترابی که  دو مهره کلیدی این تیم در خط حمله بودند را از دست داد و علاوه بر آن، قرارداد کریستین اوساگوآنا تمدید نشد تا سه مهاجم از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی بروند و کار او را برای چینش نفرات لیگ بیستم دشوار کنند.

 

عیسی آل‌کثیر و آرمان رمضانی، دو مهاجمی بودند که پرسپولیس در نقل و انتقالات جذب کرد و آنها در لیگ قهرمانان آسیا به همراه داشت، اما محرومیت غیرمنتظره و ۶ ماهه آل‌کثیر پس از دیدار با پاختاکور ازبکستان موجب شد تا گل‌محمدی دوباره با چالش جدی در خط حمله تیمش مواجه شود.

 

علاوه بر محرومیت آل‌کثیر، پُر بودن لیست خریدهای لیگ برتری پرسپولیس نیز مزید بر علت شد تا آنها در شرایط دشواری قرار بگیرند، اما حالا این باشگاه و یحیی گل‌محمدی چاره‌ای برای حل این مسئله داشته‌اند و توانسته‌اند با بازیکن مدنظرشان به توافق برسند.

 

محمدمهدی مهدی‌خانی که اکنون در باشگاه واراژدین کرواسی عضویت دارد، با باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی رسیده و در آستانه پیوستن به این تیم است.

 

این مهاجم ۲۳ ساله که سابقه عضویت در تیم امید ایران و کار کردن زیر نظر یحیی گل‌محمدی را در شهرخودرو دارد، احتمالا تا کمتر از ۲۴ ساعت دیگر به‌عنوان مهاجم جدید پرسپولیس معارفه می‌شود و به این تیم اضافه خواهد شد.

 

 

1383739

 

 

مهدی‌خانی پس از پایان فصل ۹۸-۹۷ از شهرخودرو به واراژدین کرواسی رفت که سال گذشته و در فصل ۲۱-۲۰۲۰ برای این تیم به میدان رفته، اما قرار است به زودی راهی پرسپولیس شود و دوباره در لیگ برتر بازی کند.

 

او فصل گذشته بیشتر به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و در ۱۹ مسابقه لیگ یک کرواسی نتوانست گلزنی کند، اما در دو دیدار جام حذفی سال قبل موفق شد یک گل به ثمر رساند.

 

مهدی‌خانی در هفته اول فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ یک کرواسی نیمکت‌نشین بود ولی از هفته دوم تا پنجم به جمع ۱۱ نفر اصلی واراژدین رسید و موفق شد یک گل بزند و یک پاس گل بدهد؛ پس از آن هم او در یک مسابقه حضور تعویضی داشته و در یک دیدار هم از ابتدا به میدان رفته است.

 

 

1504627

 

 


این مهاجم تند و تیز که از شرایط خود در واراژدین بخاطر عدم قرار گرفتن در ترکیب رضایت نداشته و طی دو هفته اخیر تصمیم گرفته تیمش را در لیگ یک کرواسی همراهی نکند، به زودی پرسپولیسی خواهد شد تا کمک حال این تیم در ادامه فصل باشد.

 

البته هنوز مشخص نیست انتقال مهدی‌خانی به پرسپولیس به‌صورت قرضی خواهد بود یا واراژدین با جدایی دائمی او موافقت کرده ولی هرچه  هست، این بازیکن کمتر از ۲۴ ساعت دیگر احتمالا با پیراهن قرمز رنگ عکس یادگاری می‌گیرد.

دیدگاه‌ها