کد خبر : 1719362 | 26 آبان 1399 ساعت 10:09 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

صنعت نفت – پیکان؛ گرفتن انتقام سقوط

دیدار معوقه صنعت نفت – پیکان سه شنبه هفته جاری در آبادان برگزار می شود؛ مسابقه ای که مشخص نشد به چه دلیل در هفته نخست بازی ها برگزار نشد!

صنعت نفت – پیکان؛ گرفتن انتقام سقوط 

به گزارش "ورزش سه"، این مسابقه برای یک نفر از همه مهمتر است و برای او جنبه انتقامی دارد و او کسی نیست چز سیروس پورموسوی – سرمربی تیم صنعت نفت آبادان. این مربی در هفته های پایانی فصل گذشته با رها کردن تیم ملی جوانان مربیگری تیم پارس جنوبی را برعهده گرفت و در حالی که امیدوار بود این تیم را در جدول بازی ها حفظ خواهد کرد با شکست در برابر نفت ممسجد سلیمان به دسته پایین تر سقوط خواهد کرد! این بازی با حواشی زیادی همراه بود. ابتدا عنوان شد چون تیم های نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی هم خانواده هستند نفت مسجد سلیمان بدون انگیزه در این بازی حاضر خواهد شد تا پارس جنوبی براحتی در این بازی پیروز و در جدول بازی ها باقی بماند در حالی که نفت با مربیگری مهدی تارتار یکی از بهترین بازی های خود را ارایه داد و در این بازی پیروز شد. در حالی که پیروزی در این بازی هیچ تغییری در سرنوشت این تیم ایجاد نمی کرد و به خوبی ثابت شد مهدی تارتار و شاگردانش اهل بازی جوانمردانه هستند. 

 

سیروس پورموسوی بعد از این بازی در صحبت هایی اذعان کرد که برخی از شاگردانش مثل همیشه فوتبال نکردند  و گویی موافق حذف تیم پارس جنوبی بودند. حالا در سریعترین زمان ممکن یک بار دیگر سیروس پورموسوی و مهدی تارتار با هم رویارو خواهند شد. با تیم های متفاوت. سیروس پورموسوی با صنعت نفت و مهدی تارتار با پیکان. بدون شک سیروس پورموسوی در این بازی با صنعت نفت به دنبال کسب سه امتیاز است تا هم شروع خوبی در بازی های این فصل داشته باشد و هم انتقام شکست در هفته پایانی را از مهدی تارتار بگیرد. رسیدن به این مهم بدون شک آسان نیست چون همواره تیم های تحت هدایت مهدی تارتار سختکوش بازی کرده اند.

دیدگاه‌ها