کد خبر : 1719363 | 26 آبان 1399 ساعت 10:11 | 15.7K بازدید | 2 دیدگاه

فرصت ایده‌آل آشنایی با شرقی‌های قاره کهن

15 رقیب بالقوه پرسپولیس از چهارشنبه آغاز می‌کنند

قرار است مسابقات مرحله گروهی و حذفی لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه شرق نیز به مانند مسابقات منطقه غرب به صورت مجتمع و به میزبانی قطر برگزار شود.

15 رقیب بالقوه پرسپولیس از چهارشنبه آغاز می‌کنند

به گزارش "ورزش سه" هر چند نام چند کشور برای برگزاری مجتمع ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه شرق مطرح شده بود اما سرانجام نمره قابل‌قبول کشور قطر در میزبانی از مسابقات منطقه غرب باعث شد تا از دومین فینالیست فصل 2019-2020 لیگ قهرمانان آسیا هم در دوحه قطر رونمایی شود و حالا همگان در انتظار شروع مسابقات هستند؛ آن‌هم در شرایطی که بیش از 1 ماه قبل مسابقات منطقه غرب با فینالیست شدن پرسپولیس ایران به پایان رسید و حالا اهالی فوتبال به ویژه علاقه‌مندان سرخ‌پوشان پایتخت چشم انتظار رونمایی از رقیب تیم‌شان در مرحله فینال ACL2020 هستند.

 

تیم‌های سرشناسی از جمله ویسل کوبه ژاپن، گوانگژو چین، اف سی سئول کره جنوبی و ... بیشترین شانس حضور در مرحله فینال لیگ قهرمانان را دارند تا رقیب شاگردان یحیی گل‌محمدی شوند؛ البته که برگزاری فشرده و مجتمع مسابقات می‌تواند سرنوشت تیم‌ها را دستخوش تغییر کند و شاید با خلق یک شگفتی بزرگ، پرونده مسابقات دور گروهی و حذفی لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری در منطقه شرق به پایان برسد.

 

اما در این میان پخش زنده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق با توجه به این‌که یک پای فینال یک تیم ایرانی حضور دارد، این فرصت را برای هواداران فوتبال در ایران فراهم خواهد آورد تا بتوانند به صورت زنده و مستمر پیگیر رقابت‌ها در منطقه شرق باشند و به نوعی از سطح فنی و کیفی رقیب احتمالی پرسپولیس در مرحله فینال مطلع شوند؛ مسابقاتی که قرار است از چهارشنبه هفته جاری (28 آبان) با برگزاری دیدار پرث گلوری و شانگهای شنهوا در گروه F آغاز شود و تا 23 آذر و انتخاب دومین تیم فینالیست با برگزاری دیدار مرحله نیمه نهایی ادامه پیدا کند.

 

براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است دیدار فینال فصل 2019-2020 لیگ قهرمانان آسیا 27 آذرماه میان پرسپولیس و نماینده منطقه شرق برگزار شود؛ دیداری که در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار خواهد شد و باید دید پس از برگزاری دیدارهای حساس منطقه شرق، کدام تیم سرانجام به دیدار مرحله نهایی می‌رسد و مقابل شاگردان گل‌محمدی صف‌آرایی می‌کند؟

دیدگاه‌ها