کد خبر : 1719370 | 26 آبان 1399 ساعت 10:30 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز: با مسی زیاد صحبت می‌کنم، اما نه درباره فوتبال

لوئیس سوارز می‌گوید با وجود جدایی از بارسلونا همچنان با لیونل مسی صحبت می‌کند هر چند صحبتهای آنها نه درباره فوتبال بلکه درباره دیگر مسائل زندگی است.

سوارز: با مسی زیاد صحبت می‌کنم، اما نه درباره فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای می‌گوید با وجود جدایی اش از بارسلونا و پیوستن به اتلتیکو مادرید ارتباطش با دوست صمیمی خود لیونل مسی را حفظ کرده و این دو همچنان مدتهای طولانی با هم صحبت می‌کنند. اما سوارز می‌گوید آنها حالا ترجیح می‌دهند در صحبتهای خود راجع به فوتبال چیزی نگویند بلکه از مسائل مختلف زندگی حرف بزنند.

 

1544175

 

باشگاه بارسلونا امسال تابستان اجازه داد لوئیس سوارز بعد از سالهای درخشش در این تیم راهی اتلتیکو مادرید شود. انتقالی که با انتقاد دوست صمیمی او لیونل مسی همراه شد. بازی کردن در دو تیم رقیب اما باعث قطع ارتباط این دو دوست نشده.

 

سوارز در گفتگو در مارکا در این باره گفت: " واقعیت این است که ما هنوز خیلی با هم صحبت می کنیم. ولی راستش را بخواهید صحبتهای ما درباره زندگی است نه فوتبال".

 

ستاره اروگوئه ای در ادامه گفت: " همین اواخر تولد یکی از بچه‌های من و یکی از بچه‌های مسی بود. ما با هم درباره زندگی، ویروس کرونا و خیلی چیزهای دیگر صحبت کردیم ولی درباره فوتبال صحبت خیلی کوتاهی بین ما رد و بدل شد. آن هم راجع به گلهایی که از دست داده بودیم و سیستمهای تاکتیکی و این مسائل. ما بیشتر به فکر مسائل خانوادگی هستیم تا فوتبال".

 

1544177

 

سوارز در پاسخ به سوال‌های مارکا درباره خروجش از بارسلونا گفت: " به خاطر نوع رفتار باشگاه ناراحت و دلسرد بودم و قبلاً هم این را گفته ام. ولی وقتی یک در بسته می‌شود پنج در دیگر باز می‌شود. از طرف کسانی که برای کار و حرفه ای گری و فوتبال من ارزش قائلند. از این بابت احساس غرور می کنم. وقتی آنها من را نخواستند باشگاه دیگری بود که من را خواست. من حالا به رضایت رسیده ام و از شرایط فعلی ام لذت می برم".

 

 

دیدگاه‌ها