کد خبر : 1719382 | 26 آبان 1399 ساعت 11:30 | 12.2K بازدید | 2 دیدگاه

مورینیو را سرمربی انگلیس کنید

ناقوس‌ها برای ساوت‌گیت به صدا درآمد؟

بعد از شکست انگلیس مقابل بلژیک و حذف از لیگ ملت‌های یوفا مساله اخراج ساوت‌گیت از تیم ملی برای اولین بار از زبان یکی از شاگردان سابقش در میدلزبورو مطرح شد.

ناقوس‌ها برای ساوت‌گیت به صدا درآمد؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست دیشب انگلیس مقابل بلژیک در لیگ ملت‌های یوفا که باعث شد انگلیسی‌ها دیگر شانسی برای صعود از گروه شان نداشته باشند می‌شد حدس زد که گرت ساوت‌گیت هدف موجی از انتقادها و فشارها قرار بگیرد. اما اولین حمله صریح به او از سوی یکی از شاگردان سابقش در میدلزبورو مطرح شد که حتی پیشنهاد کرد مورینیو به جای او سکان هدایت انگلیس را به عهده بگیرد.

 

1544206

میدو در کنار مربی‌اش ساوت‌گیت در میدلزبورو

 

احمد عبدالحمید ستاره سابق مصری که در انگلیس به میدو معروف است و در دوران حضور ساوت‌گیت روی نیمکت میدلزبورو برای او بازی می‌کرد، کسی که خودش سال‌ها هدایت تیم زمالک مصر را هم بر عهده داشته و با مربی گری آشنا است اعلام کرد وقت آن رسیده که ساوت‌گیت نیمکت انگلیس را ترک کرده و مورینیو به جای او منصوب شود.

 

1544157

 

میدو که به مدت سه سال در میدلزبورو شاگرد ساوت گیت بوده می‌گوید او فاقد شخصیتی است که برای هدایت تیمی با این همه استعداد لازم است.

 

1544204

 

ستاره سابق مصری در حساب توییتری خود نوشت: " انگلیس به یک مربی درست و حسابی احتیاج دارد. آنها با ساوت‌گیت فقط وقت شان را تلف می‌کنند. این درست است که او جلوی رسانه‌ها همیشه چیزهایی که باید را می‌گوید و شاید به همین خاطر است که این همه مدت توانسته این شغل را حفظ کند. باور کنید هر وقت که در نیمه اول اوضاع خراب می‌شد او در رختکن زبانش بند می‌آمد. بازیکنان ترس او را حس می کردند".

 

دیدگاه‌ها