کد خبر : 1719388 | 26 آبان 1399 ساعت 11:43 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

اسکوچیچ شروع خوبی داشت

خلعتبری: چرا سپاهان نباید نتیجه بگیرد؟

سپاهان فصل جدید را ناامیدکننده‌ شروع کرد و در یک بازی حیثیتی برابر گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی شکست خورد ولی آنها امیدوار به جبران در هفته دوم هستند.

خلعتبری: چرا سپاهان نباید نتیجه بگیرد؟

به گزارش ورزش سه، شاگردان محرم نویدکیا چند روز پیش هم در یک بازی دوستانه برابر ذوب‌آهن شکست خوردند تا وضعیت زردپوشان اصفهانی با نگرانی هواداران این تیم همراه شود. با این حال محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان به نتیجه گرفتن این تیم خوشبین است.

 

چرا مقابل گل‌گهر نمایش ضعیفی داشتید؟
ما بازی را بد شروع نکردیم و حتی به گل اول هم رسیدیم ولی قبل از پایان نیمه اول گل تساوی را خوردیم. در نیمه دوم هم نمایش خوبی نداشتیم و دو گل دیگر خوردیم. در مجموع خوب بازی نکردیم و نمی‌دانم چرا اینطور شد. البته خوشحالیم که این باخت در هفته اول برای ما رقم خورد چون حالا می‌فهمیم که باید بیشتر تلاش کنیم. در لیگ برتر هر بازی سختی‌های خاص خودش را دارد و باید بیشتر تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم. ما شکست برابر گل‌گهر را فراموش کردیم و حالا به فکر بازی بعد هستیم. 

 

ولی شما در بازی دوستانه با ذوب‌آهن هم شکست خوردید؟
شرایط بازی دوستانه متفاوت است. ما دو اشتباه فردی در این بازی داشتیم و شکست خوردیم. به هر حال باید نقاط ضعف خودمان را از بین ببریم و کادر فنی هم در این زمینه تلاش می‌کند. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و کمبودی هم در تیم احساس نمی‌شود. امیدوارم خیلی زود به شرایط خوبی برسیم. 

 

ولی قبول داری که شرایط سپاهان تا حدودی نگران کننده است؟
خیر، اصلا اینطور نیست. ما مربیان خوبی داریم و آقای مرزبان هم به تازگی به تیم اضافه شدند، بازیکنان خوبی هم در سپاهان حضور دارند که می‌توانند روزهای خوبی را برای این تیم و هوادارانش رقم بزنند. ما امسال باید حداقل یک جام به هواداران هدیه بدهیم و می‌دانیم که آنها هم از سپاهان توقع قهرمانی دارند، البته برخی می‌خواهند به تیم ما انرژی منفی بدهند ولی به این چیزها فکر نمی‌کنیم.

 

1539815

 

ولی خودت بهتر می‌دانی که هواداران سپاهان صبور نیستند و یک یا دو نتیجه بد دیگر ممکن است تیم را وارد بحران کند؟
ما به بحران فکر نمی‌کنیم، اصلا چه دلیلی دارد به نتیجه نگرفتن فکر کنیم. سپاهان در فوتبال ایران تیم کوچکی نیست و مطمئن باشید در ادامه مسابقات نتایج خوبی خواهیم گرفت. 

 

فکر می کنی تعطیلی دو هفته ای لیگ به سود شما شد؟
این تعطیلی برای هر تیمی متفاوت است. به هر حال باید با این شرایط کنار بیاییم، ما خودمان را آماده بازی با آلومینیوم می‌کنیم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

 

فکر می‌کنی امسال چه تیمی شانس اول قهرمانی است؟
پنج،شش تیم شانس دارند و چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

 

در مورد تیم ملی صحبت کن. فکر می‌کنی اسکوچیچ در این تیم نتیجه بگیرد؟
اسکوچیچ شروع خوبی داشت و در دو بازی بیرون از خانه هم تیم ملی را به پیروزی رساند. چند بازیکن جوان هم به تیم ملی اضافه شدند و امیدوارم در نهایت با این تیم به جام جهانی صعود کنیم.

دیدگاه‌ها