کد خبر : 1719390 | 26 آبان 1399 ساعت 11:57 | 24.5K بازدید | 3 دیدگاه

تیم کلوپ تا خرخره درگیر آسیب دیدگی

هندرسون هم مصدوم شد؛ فاجعه در لیورپول

لیورپول دچار یک بحران عجیب و غریب شده است و کاپیتان قرمزها هم به لیست مصدومان این تیم اضافه شده است.

هندرسون هم مصدوم شد؛ فاجعه در لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، بحران عجیبی که لیورپولی ها با آن دست به گریبان شده اند، پایانی ندارد و اکنون باید نام جوردن هندرسون کاپیتان این تیم را نیز به فهرست بلند بالای مصدومان قرمزها اضافه کرد.


در دیدار شب گذشته تیم های ملی انگلیس و بلژیک که با برتری 2 بر صفر شیاطین سرخ اروپا به پایان رسید، سرمربی تیم ملی انگلیس در بین دو نیمه تصمیم گرفت تا جوردن هندرسون را از ترکیب تیمش بیرون کشیده و هری وینکس هافبک تاتنهام را جایگزین او کرد.


گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس پس از پایان بازی فاش کرد که جوردن هندرسون در جریان دیدار مقابل بلژیک به دلیل "آسیب دیدگی" تعویض شد و این صحبت های ساوت گیت باعث وحشت هواداران لیورپول شد.

 

1544216


ساوت گیت در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تایید کرد که هندرسون به دلیل مشکل آمادگی جسمانی نتوانسته در نیمه دوم بازی کند اما از شدت آن مطمئن نبود و به همین دلیل برای جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی این بازیکن، ترجیح داد او را تعویض کند.


از دست دادن هندرسون ضربه بزرگی به لیورپول آسیب دیده وارد خواهد کرد چرا که در اوایل روز گذشته اخباری مبنی بر اینکه اندی رابرتسون در پیروزی اسکاتلند در مقابل صربستان در روز پنجشنبه از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است، اخبار ناگوار پیرامون لیورپول را دوچندان کرده بود.


هندرسون در پایان فصل گذشته از ناحیه همسترینگ و زانو دچار آسیب دیدگی شد و در ابتدای فصل نیز با توجه به اینکه این بازیکن احساس درد می کرد، کلوپ میزان دقایق بازی این بازیکن را مدیریت کرد و حتی در دیدار مقابل آژاکس در ماه گذشته، هندرسون را بین دو نیمه تعویض کرد تا میزان آسیب دیدگی او افزایش پیدا نکند.

 

1544217


سرخ ها به دلیل آسیب دیدگی، زوج دفاع مرکزی خود یعنی ویرجیل فن دایک و جو گومز را از دست داده اند و با توجه به مصدومیت ترنت الکساندرآرنولد و شک و تردید در مورد سلامت رابرتسون، لیورپول بعد از تعطیلات بین المللی بدون هیچ یک از مدافعین اصلی خود به مصاف لستر سیتی می رود. 


در حال حاضر محمد صلاح به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و بازیکنان دیگر نظیر ویرجیل فن دایک، تیاگو آلکانترا ، الکساندر چمبرلین، فابینیو، ترنت الکساندر آرنولد، جو گومز، رابرتسون و اکنون هندرسون به دلیل مصدومیت، به فهرست بلند بالای بازیکنان لیورپول اضافه شده اند.
قرمزها در حال حاضر و در پایان هفته هشتم، با 17 امتیاز و یک امتیاز کمتر از لسترسیتی صدرنشین، در رده سوم قرار دارند.

دیدگاه‌ها