کد خبر : 1719446 | 26 آبان 1399 ساعت 16:39 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش رسمی سیتی به اظهارنظر تند روی کین علیه واکر

باشگاه منچسترسیتی اظهارنظر هفته گذشته روی کین علیه کایل واکر را توهین تلقی کرده است.

واکنش رسمی سیتی به اظهارنظر تند روی کین علیه واکر

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته گذشته منچسترسیتی و لیورپول که با تساوی 1-1 به پایان رسید، گل اول بازی در دقیقه 13 توسط محمد صلاح از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این پنالتی به دلیل خطای کایل واکر از سیتی روی سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول به قرمزها اهدا شد. روی کین اسطوره منچستریونایتد بعد از بازی از کایل واکر به شدت انتقاد کرد و از او به عنوان احمقی یاد کرد که "در 30سالگی تا این حد دست و پا چلفتی است".

 

 

1544284

 

 

کایل واکر مدافع 30ساله منچسترسیتی در اوایل بازی به شکلی عجیب و بی احتیاط با سادیو مانه درگیر شد و با سرنگون شدن ستاره سنگالی لیورپول، داور در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد تا محمد صلاح گل اول بازی و تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

 

 

1542582

 

 

کوین دی بروینه هافبک بلژیکی سیتی و گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از واکر حمایت کردند و امروز هم باشگاه منچسترسیتی با صدور بیانیه ای اعلام کرد روی کین خط قرمزها را زیر پا گذاشته است و این صحبت او توهین به بازیکن تیم منچسترسیتی است. طبق گزارش رسانه های انگلیسی، سیتی به دلیل اظهارنظر تند روی کین به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت اعتراض کرده است. 

مسئولان سیتی در تماس با مدیران اسکای اسپورت نارضایتی خود از حرف های روی کین را ابراز کرده و خواستار واکنش این شبکه شده اند.

 

سیتی معتقد است مشکلی با انتقادات کارشناسان تلویزیونی ندارد ولی حرف های کین توهین به واکر بوده است. اسکای اسپورتس هنوز در این باره واکنش رسمی نشان نداده ولی موضع این شبکه همواره این بوده است که کارشناسان آزادند اظهارنظر های شخصی خود را بدون محدودیت بیان کنند.

 

دیدگاه‌ها