کد خبر : 1719465 | 26 آبان 1399 ساعت 17:33 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک خلاق میلان راهی یوونتوس می شود؟

بعید است هاکان چالهان اوغلو فصل بعد نیز با لباس میلان در میدان حاضر شود.

هافبک خلاق میلان راهی یوونتوس می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، روسونری هنوز برای تمدید قرارداد هافبک ترک تبار و خلاق خود به توافق نرسیده و اخبار زیادی در مورد مقصد بعدی این بازیکن منتشر شده است. حالا نشریه توتو اسپورت مدعی شد یوونتوس قصد دارد هاکان چالهان اوغلو را به خدمت بگیرد، اما در این میان با رقیب دشواری مانند اتلتیکومادرید روبرو خواهد شد. مذاکرات بین میلان و ملی پوش ترک متوقف شده و به همین دلیل احتمال دارد هاکان چالهان اوغلو در تابستان سال بعد سن سیرو را ترک کند.

 

1539623

 

قرارداد چالهان اوغلو با باشگاه میلان در ژوئن 2021 به پایان می رسد و او می تواند از ژانویه به طور رسمی با سایر باشگاه ها وارد مذاکره شود. البته نشریه موندودیپورتیوو گزارش داد در حال حاضر اتلتیکومادرید از موقعیت بهتری برای جذب این هافبک خلاق برخوردار است و احتمال دارد چالهان اوغلو در پایان فصل راهی لالیگا و روخی بلانکوس شود.

 

اتلتیکومادرید در گذشته نیز دو بار برای جذب این بازیکن وارد عمل شده و در فصل زمستان به شکل جدی تری مذاکرات برای خرید هاکان را ادامه خواهد داد. در صورت عدم توافق برای تمدید قرارداد، احتمالا روسونری مشکلی برای فروش چالهان اوغلو ندارد، زیرا در غیر اینصورت مجبور است تابستان سال بعد به صورت رایگان شاهد جدایی او باشد. اینتر نیز بی میل به خرید هاکان چالهان اوغلو نیست و نام این باشگاه نیز در بین مشتریان این بازیکن مطرح شده است.

دیدگاه‌ها