کد خبر : 1719472 | 26 آبان 1399 ساعت 18:40 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

رالف رانگنیک:

جذب اوپامکانو به سود بایرن مونیخ است

رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی معتقد است دایوت اوپامکانو خرید خوبی برای بایرن مونیخ خواهد بود.

جذب اوپامکانو به سود بایرن مونیخ است

به گزارش "ورزش سه"، نشریه بیلد چند روز قبل در گزارشی مدعی شد بایرن مونیخ دیگر علاقه ای به تمدید قرارداد با ژروم بواتنگ، مدافع باتجربه خود ندارد و احتمالا در تابستان سال بعد اوپامکانو، مدافع تنومند لایپزیش جایگزین او خواهد شد. حالا رالف رانگنیک که به نوعی کاشف اوپامکانو در لایپزیش بوده، مدعی شد بایرن از توانایی های این مدافع فرانسوی خبر دارد.

 

1544301

 

رالف رانگنیک در مورد انتقال احتمالی دایوت اوپامکانو به بایرن مونیخ گفت: "چرا که نه؟ شما می توانید تصور کنید که بایرن مونیخ همین حالا نیز به خوبی به توانایی های اوپامکانو واقف است. حتما کادر فنی بایرن مونیخ توانایی های اوپامکانو در دوئل های تن به تن را دیده و هیچ بازیکنی قادر به گذر از سد او نیست. من سالهاست که دایوت اوپامکانو و خانواده اش را از نزدیک می شناسم. آنها تصمیماتی می گیرند که نه تنها در دید عموم خوب و منطقی به نظر برسد، بلکه احساس خوبی به خود اوپامکانو نیز داده و سود او شد."

 

رالف رانگنیک در مورد عملکرد تانگی نیانزو، مدافع جوان بایرن مونیخ نیز گفت: "من دو سال با این بازیکن و پدر و مادرش در ارتباط بودم. تانگی نیانزو، یک استعداد استثنایی است و اگر دچار مصدومیت نشود به یکی از بهترین مدافعان مرکزی 10 سال آینده تبدیل خواهد شد."

 

دیدگاه‌ها