کد خبر : 1719549 | 27 آبان 1399 ساعت 02:26 | 69.7K بازدید | 4 دیدگاه

پس از پایان لیگِ بیستم می‌گویم چرا او رفت؛

وزیر ورزش تا 5 صبح پیگیر بازگشت استراماچونی!

رئیس هیات مدیره استقلال جزئیات بیشتری از جدایی مرد ایتالیایی در لیگ نوزدهم از جمع آبی‌پوشان را مطرح کرد و یک ادعای عجیب و البته جالب‌توجه را درباره وزیر ورزش و جوانان گفت که می‌تواند به یک مناقشه جدید میان هواداران سرخابی بدل شود.

وزیر ورزش تا 5 صبح پیگیر بازگشت استراماچونی!

به گزارش "ورزش سه" با این‌که قریب به یکسال از جدایی استراماچونی می‌گذرد اما هنوز هواداران آبی‌پوش در شوک جدایی سرمربی ایتالیایی خود هستند چرا که هیچ‌گاه دقیق مشخص نشد چرا مرد ایتالیایی به یکباره پس از نتایجی درخشان تصمیم گرفت تا بار سفر را به مقصد رم ببندد و هیچگاه دیگر به تهران سفر نکند. اسماعیل خلیل زاده در قسمتی از صحبت‌های جنجالی امشب خود در برنامه فوتبال برتر، به تشریح جزئیات جدایی استراماچونی پرداخت.

 

خلیل زاده در اینباره گفت: سوال من این است که اگر در مملکت ما قانونی را بالادستی‌ها، مسئولین و قانون‌گذاران وضع کنند، پایین‌دستی می‌توانند آن را بشکنند؟ چه در ایران و چه در دنیا. شما می‌توانید قانون فیفا را بشکنید؟ نمی‌توانید. هر تصمیمی را بشکنید، تخلف کرده‌اید. ببینید یک صحبتی می‌شود، جوان 15 یا 18 ساله، با احساساتش بازی می‌شود که می‌خواهند استرا را برگردانند. ما آمدیم گفتیم چه می‌خواهید بکنید، گفتند می‌خواهیم استراماچونی را بازگردانیم. ما گفتیم خیلی هم خوب، اما با فدراسیون فوتبال و قانون منع به کارگیری مربیان خارجی چه کار می‌کنید؟

 

وی افزود: آن‌جا نشستیم بحث کردیم و من خودم گفتم اگر می‌خواهیم اینکار را انجام بدهیم آقای سعادتمند باید بدون سر و صدا باشد؛ من اطلاعات کاملی درباره آقای استراماچونی دارم و این‌که در آن مقطعی که من به دنبال بازگشت ایشان بودم، چقدر تلاش شد. اگر قرار به برگشتن بود، آن زمان ایشان باز می‌گشت چون پول ایشان پرداخت شده بود و قانون منع به کارگیری مربیان خارجی نبود. آقای وزیر، ولله تا 4 5 صبح به مدت 20 روز مدام من را تحت فشار گذاشته بود که باید استراماچونی را به استقلال برگردانی. رفتن استراماچونی دست ما نبود، بماند پس از بازی‌های ما در لیگ بیستم که انشالله قهرمان خواهیم شد، در برنامه شما دلایل رفتن او را توضیح خواهم داد.

 

دیدگاه‌ها