کد خبر : 1719570 | 27 آبان 1399 ساعت 11:27 | 171.3K بازدید | 9 دیدگاه

تغییر دائمی در اخلاق ستاره سر به زیر فوتبال؟

مسی خشمگین؛ ابرستاره عصبانی‌تر از همیشه

لیونل مسی که زمانی یکی از خوش‌اخلاق‌ترین ستاره‌های فوتبال به حساب می‌آمد اخیراً به خصوص با پیراهن تیم ملی کشورش به ستاره‌ای خشمگین و عصبانی تبدیل شده است.

مسی خشمگین؛ ابرستاره عصبانی‌تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی سالهای سال به عنوان یکی از خوش‌اخلاق‌ترین و آرام‌ترین ستاره‌های این ورزش شناخته می‌شد اما او اخیراً به خصوص زمانی که پیراهن تیم ملی آرژانتین را بر تن می‌کند ستاره‌ای خشمگین و عصبانی است. اما علت این تغییر چیست؟

 

1544416

لیونل مسی در حال تبدیل شدن به آقای عصبانی

 

علت این است که او حالا چه در باشگاهش و چه در تیم ملی کشورش بازوبند کاپیتانی به بازو می‌بندد و بار سنگین مسئولیت باعث ایجاد چنین تغییری شده است؟ یا اینکه مسی حس می‌کند دوران فوتبالی اش به سالهای آخر رسیده و او فرصت زیادی برای بردن جامهای بیشتر ندارد؟

 

عصبانیت جدید مسی روز جمعه در جریان دیدار آرژانتین و پاراگوئه به وضوح مشخص بود. زمانی که داور برزیلی مسابقه گل او در نیمه دوم را مردود اعلام کرد تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد مسی به سمت او رفته و با خشم فریاد زد: " دو بار ما را نابود کردی. دو بار ما را نابود کردی".

 

1544419

مردود شدن گل مسی در بازی اخیر آرژانتین که خشم او را علیه داور به دنبال داشت

 

گل مسی اگر توسط داور پذیرفته می‌شد می‌توانست یکی از بهترین گل‌هایی باشد که او در سالهای اخیر برای تیم ملی کشورش به ثمر رسانده است. اما 12 پاس پیاپی و 60 متر دوندگی بی امان آرژانتینی ها توسط داور مردود شد تا مسی نتواند خشمش را کنترل کند.

 

ما قبلاً هم شاهد خشم لیونل مسی با پیراهن تیم ملی آرژانتین بوده ایم. او سال گذشته بعد از آنکه کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی را به فساد متهم کرد چرا که در دیدار رده بندی کوپا آمه‌ریکا مقابل شیلی از زمین اخراج شده بود، سه ماه از حضور در تیم ملی محروم شد.

 

1544413

دومین اخراج دوران فوتبالی مسی در کوپا آمه ریکا مقابل شیلی

 

البته مسی پیش از آن هم در مسابقه نیمه نهایی همان تورنمنت در مقابل برزیل گفته بود: " تحمل این همه شرایط مزخرف خسته کننده است. امروز حتی یک بار هم VAR را نگاه نکردند. امیدوارم کانمبول برای این قضیه فکری بکند چون این داورها دارند نتایج بازی‌ها را عوض می‌کنند".

 

مسی اخیراً در لالیگا هم با داورها درگیریهای زیادی داشته است. در جریان تساوی ناامیدکننده بارسا مقابل آلاوز در فصل جاری به نظر می‌رسید مسی از فرط عصبانیت توپ را به سمت داور مسابقه الخاندرو هرنادس شوت کرده است. بعد از آن بازی کارشناس داوری مارکا درباره ماجرای مسی و داور مسابقه گفت: " حتی با اینکه توپ به داور برخورد نکرد ولی مسی باید اخراج می‌شد. چون می‌خواست داور را بترساند و باید کارت قرمز مستقیم دریافت می‌کرد".

 

1544428

مسی توپ را سمت الخاندر هرناندس داور بازی بارسا و آلاوز شوت کرد 

 

با این همه مسی تا اینجا با اینکه در 850 مسابقه به میدان رفته تنها دو بار اخراج شده است. یکی در اولین بازی ملی خود برای آرژانتین و یکی سال گذشته با پیراهن تیم ملی کشورش.

 

اما به نظر می‌رسید این آمار در آینده دستخوش تغییر خواهد شد. به نظر می‌رسد مسی که می‌داند در حال پشت سر گذاشتن آخرین سالهای فوتبالی خود است روز به روز خشمگین‌تر می‌شود. مسی و نزدیکانش استدلال می‌کنند او با توجه به اینکه حالا چه در بارسلونا و چه در آرژانتین نقش رهبر اصلی و کاپیتان بلامنازع را بازی می‌کند برای اینکه مسئولیت تیم را روی شانه‌هایش احساس می‌کند نمی‌تواند نسبت به اتفاقات بازی بی تفاوت باشد. اما ناظرین بی طرف معتقدند مسی مایل است در سالهای باقی مانده از دوران حرفه ای خود جامهای بیشتری بدست آورده و کارنامه‌اش را غنی‌تر کند و این احساس عطش به کسب موفقیت‌های بیشتر مهمترین عامل خشم او به حساب می‌آید.

 

 

دیدگاه‌ها