کد خبر : 1719573 | 27 آبان 1399 ساعت 11:59 | 82.2K بازدید | 59 دیدگاه

نمایش خشکسالی و دروغ در فوتبال برتر!

نظرسنجی: درباره مناظره خلیل‌زاده و سعادتمند بنویسید

مناظره شب گذشته رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سابق استقلال، صحنه های نه چندان خوشایندی را بر قاب تلویزیون به تصویر کشید.

نظرسنجی: درباره مناظره خلیل‌زاده و سعادتمند بنویسید

به گزارش "ورزش سه"، شاید اگر یک هوادار استقلال را پیدا کنید که برنامه شب گذشته فوتبال برتر را ندیده باشد، با دیدن خلاصه برنامه شب گذشته و یا خواندن آنچه که در برنامه محمدحسین میثاقی گذشت، هرگز باور نکند که رئیس هیئت مدیره فعلی و مدیرعامل سابق که ظاهرا روزگاری برای موفقیت این تیم همکاری و تلاش می کرده اند، چگونه بر روی آنتن برنامه زنده از خجالت همدیگر درآمده اند.

 

* اختلاف
در برنامه شب گذشته، صحبت های مهمی مطرح شد. از دلیل اختلاف مدیرعامل سابق و رئیس هیئت مدیره که بر سر مسائل مختلفی از جمله قرارداد با کارگزار قبلی و مذاکره با استراماچونی بوده ، نحوه عقد قراردادها و ... بوده است. بعنوان مثال خلیل زاده شب گذشته گفت: یکبار در جلسه سعادتمند گفت شرکت جهان فولاد متین 13 میلیارد تومان پرداخت کرده و یک بار دیگر هم گفت فقط 7 میلیارد تومان از این شرکت دریافت کرده ولی بعدها فهمیدیم کسی که به باشگاه کمک می کند فردی به نام نامداری است که 37 میلیارد تومان به صورت قرض الحسنه به باشگاه پرداخت کرده است.

 

*دروغ
اختلاف بعدی خلیل زاده و سعادتمند، بر سر استراماچونی بود. یک طرف اصرار به ملاقات با سرمربی ایتالیایی داشت و دیگری می‌گفت این دیدار انجام نشده است.جالب اینکه هر دو طرف مدارک خود را روی آنتن به نمایش گذاشتند.نمایشی که به هرحال نشان می‌داد یکی از آنها دروغ می‌گوید.

 

 

* شرمساری
رییس هیئت مدیره استقلال در بخشی از حرفهایش اعلام کرد مدیرعامل استقلال علیه وی و سرمربی تیم و موسوی عضو سابق هیئت مدیره نقشه می‌ریخته است و اسنادی را شخصا به رسانه‌ها داده.در این دقایق مدیرعامل پیشین استقلال روی خط برنامه آمد و صراحتا اعلام کرد که هیچ سندی به رسانه ها نداده است. بعد از این اتفاق خلیل زاده فایل صوتی از وی که توسط روحی مشاور سابق سعادتمند برای او ارسال شده است را برای مخاطبان پخش کرد که مدیرعامل پیشین استقلال از مخاطب خود خواسته علیه خلیل زاده و موسوی مطالبی را آماده و منتشر کنید. خلیل زاده بعد از این کار مدعی شد اگر وی (سعادتمند) باز هم دروغ بگوید من باز هم اسناد را رو می کنم.

 

* تمسخر
در قسمتی از برنامه شب گذشته، احمد سعادتمند اعلام کرد برای این تیم درآمدزایی داشته اما خلیل زاده معتقد بود او بیش از 60 میلیارد بدهی بارآورده است. اصرار سعادتمند در خصوص درآمدزایی سبب شد تا خلیل زاده به تمسخر از او بپرسد آیا منظورش از درآمدزایی پفک آبی است؟ در زمانی که سعادتمند در حال صحبت بود، خلیل زاده 6 بار پشت سر هم با گفتن کلمه پفک آبی، به نظر می رسید قصد تمسخر مدیرعامل سابق استقلال را دارد.

 

 

*ناکارآمدی
سطح بی اعتمادی دو عضو رده بالای باشگاه استقلال با هم به قدری شدید بود که کسی نمی تواند باورکند آنها در این مدت بدون مشکل با هم کار کرده باشند.در چنین فضایی چگونه ممکن است مدیریت تیم فضای رشد و پیشرفت را برای باشگاه فراهم کند؟ 

 

صحبت های خلیل زاده و سعادتمند در برنامه شب گذشته، باعث تأسف هواداران استقلال شد تا مشخص گردد در دل این باشگاه چه حواشی پنهانی وجود دارد. شما مخاطبان ورزش سه می توانید درخصوص برنامه شب گذشته فوتبال برتر و صحبت های مطرح شده از سوی سعادتمند و خلیل زاده، نظرات خود را ارسال کنید در کمترین زمان ممکن به نمایش دربیاید.

دیدگاه‌ها