کد خبر : 1719579 | 27 آبان 1399 ساعت 12:16 | 65.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرخ‌ها به دنبال مدافع پیکان

رایزنی پرسپولیس برای معاوضه روستایی – حق‌وردی

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی خود اکنون به دنبال جذب مدافع پیکان است و البته این باشگاه مخالفت خود را با این انتقال اعلام کرده است.

رایزنی پرسپولیس برای معاوضه روستایی – حق‌وردی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جذب مهدی مهدی خانی برای پوشش محرومیت عیسی آل کثیر، اکنون پرسپولیس به دنبال این است تا خط دفاعی خود را نیز سامان دهد. در این ارتباط طی ساعات اخیر گفته می‌شود صحبت‌هایی برای جذب مدافع پیکان صورت گرفته است و پیشنهاد پرسپولیس معاوضه مدافع مدنظرشان با امیر روستایی بوده است.

 

با جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری، اکنون پرسپولیسی‌ها به شدت در خط دفاعی دچار ضعف شده است. موضوعی که باعث شده تا سرخ‌ها طی روزهای اخیر به دنبال گزینه‌های مختلفی بروند. از فرشاد فرجی و ایمان سلیمی به عنوان گزینه‌های مدنظر پرسپولیس یاد می‌شد که سلیمی به دلیل شرایط فسخ قراردادش با تراکتور و فرشاد فرجی نیز به دلیل مخالفت باشگاه شهرخودرو در این انتقال ناکام ماندند تا همچنان مشکل این تیم برای جذب مدافع پابرجا باشد.

 

اکنون اما خبرهای رسیده حاکی از این است که پرسپولیس در تازه‌ترین اقدام خود برای جذب بازیکن مدنظرش در فاز دفاعی، به سراغ حجت حق وردی رفته است. مدافع 27ساله و مشهدی پیکانی‌ها که سابقه بازی در ابومسلم و ذوب آهن را در کارنامه دارد و در این فصل نیز با پایان قراردادش در آستانه جدایی از این تیم قرار داشت و از تراکتور به عنوان مقصد وی یاد می‌شد اما در ادامه طی توافق با مدیران پیکان، قراردادش را تمدید کرد.

 

گفته می‌شود با توجه به درخواست پیکان برای جذب امیر روستایی، باشگاه پرسپولیس نیز پیشنهاد معاوضه روستایی با حق وردی را به همتای خود داده است. باشگاه پیکان با توجه به جدایی فراز امامعلی، جلال الدین علی محمدی و ... در فاز تهاجمی با مشکل در این فصل مواجه شده و بر این اساس خواهان جذب امیر روستایی، بازیکن سابق خود از سوی پرسپولیس شده است. موضوعی که باعث شده تا کادرفنی پرسپولیس نیز از میان نفرات پیکان دست روی حق وردی گذاشته و خواهان پیگیری مذاکره باشگاه برای معاوضه این بازیکن با روستایی باشند.

 

1339638

 

باشگاه پیکان اما بلافاصله مخالفت خود را با این انتقال اعلام کرده است. آنها در نقل و انتقالات پایان فصل مهران موسوی را به عنوان مدافع میانی باتجربه خود از دست داده‌اند و میلاد شیخ سلیمانی نیز به عنوان دیگر مدافع این تیم نیز روزهای پایانی فصل گذشته را با مصدومیت دنبال کرد و هنوز از آمادگی مطلوبی برخوردار نیست. از سوی دیگر دانیال ماهینی نیز که در فصل گذشته در دفاع میانی برای خودروسازان به میدان رفته بود، بعد از عمل جراحی رباط صلیبی هنوز به شرایط بازی نرسیده و این مساله باعث شده تا مهدی تارتار در پست دفاع میانی با مشکل مواجه باشد و نتواند با این انتقال موافقت کند.

 

پیکان در حال حاضر در پست دفاع میانی، حجت حق وردی، میلاد شیخ سلیمانی را در اختیار دارد و مجتبی لطفی نیز بعد از عقد قرارداد در این فصل، خیلی زود از جمع این تیم جدا شد تا آنها نیز با بحران در این پست مواجه باشند و تارتار به دنبال گزینه‌های مدنظر خود برای تقویت آن باشد. تارتار البته طی روزهای اخیر مذاکراتی با شاهین طاهرخانی، مدافع سابق استقلال که به تازگی با آبی‌پوشان فسخ کرده داشته اما درخواست مالی عجیب این بازیکن و پیشنهادات دیگری که داشته، مانع از تحقق این انتقال شده است.

 

با این شرایط پروسه معاوضه بین دو باشگاه پیکان و پرسپولیس و امیر روستایی – حجت حق وردی نیز در فاصله 48 ساعت مانده به پایان پنجره نقل و انتقالات بدون نتیجه باقی مانده و باید دید در پایان دیدار امروز پیکان مقابل نفت در آبادان، دور جدید مذاکرات بین طرفین به چه نتیجه‌ای خواهد رسید.

دیدگاه‌ها