کد خبر : 1719603 | 27 آبان 1399 ساعت 14:01 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

در سپاهان برای بردن به فشار نیاز ندارید؛

گولسیانی: شکست مقابل گل‌گهر هیچ معنای خاصی ندارد

مدافع میانی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تا دو هفته دیگر به تمرینات تیم بازخواهد گشت.

گولسیانی: شکست مقابل گل‌گهر هیچ معنای خاصی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، گئورگی گولسیانی این روزها تنها غایب اردوی سپاهان است؛ مدافع گرجستانی طلایی پوشان در دیدار دوستانه برابر تراکتور با کشیدگی از ناحیه همسترینگ مواجه شد و در شرایطی که پس از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، رفته رفته آماده بازگشت به میادین می‌شد، بار دیگر از دسترس محرم نویدکیا خارج شد.


این مدافع اما در گفتگویی با "ورزش سه"، می‌گوید به زودی و تا دو هفته دیگر به میادین بازخواهد گشت و در این مورد مصدومیتش اینطور توضیح می‌دهد:« پس از آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ، در حال انجام کارهای لازم برای بازگشت به سلامتی هستم و حداکثر به دو هفته دیگر زمان نیاز دارم.»


او سپس در رابطه با شکست طلایی پوشان در اولین گام مقابل گل‌گهر سیرجان بیان کرد:« متاسفانه باختیم و فصل برای ما با بدشانسی شروع شد. اما این شکست هیچ معنایی ندارد و ما کل فصل را پیش‌رو داریم.»


حرف های بعدی مدافع گرجستانی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با تقابل با امیرقلعه نویی در هفته اول مسابقات گفت:« به همین خاطر این یک مسابقه ویژه هم برای ما به حساب می‌آمد ولی آنها بهتر بازی کردند؛ از شانس‌هایشان استفاده کردند و بازی را بردند. مطمئن هستم که ما اشتباهاتمان را آنالیز می‌کنیم و آنها را بهبود می بخشیم.


گولسیانی مدافع 193 سانتی متری و 29 ساله طلایی پوشان در بخش پایانی صحبت‌هایش، درباره این سوال که آیا فشار زیادی روی تیم برای پیروزی مقابل آلومینیوم در هفته دوم مسابقات وجود دارد یا خیر، عنوان کرد: وقتی شما بازیکن سپاهان هستید، به فشار بیشتر نیازی ندارید. همه می‌دانند که هواداران از ما بهترین عملکرد و بهترین نتایج را انتظار دارند و من امیدوارم که بچه ها و تیم بهترین عملکرد را داشته باشند و بازی بعدی را با پیروزی تمام کنیم.

دیدگاه‌ها