کد خبر : 1719616 | 27 آبان 1399 ساعت 15:05 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

جدال غول های آسیایی در اتریش

قطر و کره هیچ روز فیفایی را از دست نداند برخلاف ما!

تیم های ملی کره جنوبی و قطر در اتریش یک دیدار دوستانه برگزار خواهند کرد.

قطر و کره هیچ روز فیفایی را از دست نداند برخلاف ما!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال قطر در چارچوب آماده سازی خود برای از سرگیری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 در دوحه و جام ملت های آسیا 2023 آسیا در چین، از ساعت 16:30 در یک بازی دوستانه با کره جنوبی دیدار می کند تا خود برای دیدار با بنگلادش در رقابت های مقدماتی جام جهانی آماده کند.

 

مسابقه امروز دومین مسابقه برای قطری ها در اردوی خارج از کشور است. آنها جمعه گذشته با تیم ملی کاستاریکا بازی کردند و مقابل این تیم به تساوی 1 – 1 رسیدند. حسن الهیدوس تک گل عنابی ها را وارد دروازه حریف کرد.

وب سایت الرایه نوشته است: کادر مربیگری قطری ها به هدایت فلیکس سانچز اسپانیایی امیدوار است بتواند بیشترین سود فنی را از این مسابقه ببرد، به خصوص که حریف آنها در این دیدار تدارکاتی، یک تیم قدرتمند و شناخته شده ای است که از بازیکنان سطح بالایی برخوردار است. سون هیونگ مین ستاره تاتنهام هاتسپر که یکی از ستاره های لیگ برتر انگلیس است و خو تائه هی جونگ وو از دیگر بازیکنان شاخص تیم ملی کره جنوبی است.

 

بازی امروز فرصتی برای کادر مربیگری قطر خواهد بود تا بتواند به تعداد دیگری از بازیکنانش فرصت بازی بدهد. چرا که آنها در آخرین بازیشان در برابر کاستاریکا تقریبا با یک ترکیب به میدان رفتند و تنها در دقایق پایانی دست به انجام 3 تعویض زدند و بنابراین مربی قطر می تواند به تعدادی دیگر از بازیکنان تیمش فرصت دهد تا آنها در یک دیدار حساس به میدان بروند. بخصوص بازیکنان جدیدی که سانچز به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.

این مسابقه به دلیل آلوده شدن 6 بازیکن تیم کره جنوبی به ویروس کرونا در آستانه لغو قرار گرفت، اما اتحادیه فوتبال کره جنوبی با صدور بیانیه ای تأکید کرد که تا زمانی که 13 بازیکن سالم در تیم حضور دارد، می توان این مسابقه را برگزار کرد و از لحاظ فنی از آن بهره مند شد، خصوصاً از آنجایی که بیماری همه گیر کرونا هنوز هم ادامه دارد. این ویروس در جهان پایدار است و با توجه به قوانین و پروتکل های بهداشتی که رعایت می شود باید با این ویروس برخورد شود.
تمرین آماده سازی تیم ملی قطر برای انجام این مسابقه با حضور 27 بازیکن در اتریش انجام شد. کادر فنی به سرپرستی سانچز نیز بر روی کارهای تاکتیکی تمرکز داشتند تا عنابی ها امروز در شرایط خوبی قرار بگیرند، خصوصاً اینکه رقیب آنها یکی از تیم های قدرتمند و شناخته شده در قاره آسیا است و در این دیدار، قدرت قطری ها را پس از کسب قهرمانی در جام ملت های آسیا را تثبیت می کند.
انجام این مسابقه در شرایطی است که ایران در دو فیفا دی متوالی فرصت انجام دو بازی دوستانه را از دست داده است.

دیدگاه‌ها