کد خبر : 1719623 | 27 آبان 1399 ساعت 15:28 | 24.5K بازدید | 1 دیدگاه

با سوارکاری عبدالرزاق حمدالله

کلیپ خاص رقیب پرسپولیس در معرفی ورزشگاه جدید

باشگاه النصر با انتشار یک ویدیو کلیپ، از استادیوم جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر پس از توافق با شرکت الوسیل که 10 سال مسئولیت حقوقی ورزشگاه جدید الساخت آنها را برعهده داشت، با انتشار ویدیویی در فضای مجازی از ورزشگاه جدید خود رونمایی کرد. در این کلیپ عبدالرزاق حمدالله، نورالدین امرابط و خالد غنام حضور دارند.


باشگاه النصر با انتشار یک ویدیو کلیپ، سه مرد نقابدار را نشان می دهد که سوار بر اسب از مسیر ورزشگاه جدید النصر که نجد نام دارد به سمت استادیوم تاخته و از میان غبار موجود در ورزشگاه، با برداشتن نقاب های خود، از ورزشگاه جدید النصر رونمایی می کنند.


این 3 فرد اسب سوار که در کلیپ معرفی استادیوم جدید النصر حضور داشتند، عبدالرزاق حمدالله، نورالدین آمرابات و سلطان الغانم بازیکنان تأثیرگذار این تیم بودند که با پوشیدن لباس عربی و سوار بر اسب، در این کلیپ زیبا حضور داشتند و با شعار "میدان پیروزی" از ورزشگاه جدید خود را رونمایی کردند.

 

1544512

 

1544510

 

1544513

 

1544514

 

شرکت حامی النصر قصد دارد این ورزشگاه را به یک ورزشگاه دیجیتالی تبدیل کند. سعودی‌ها از ماه آینده بازی‌های خود را در این ورزشگاه برگزار خواهند کرد. نام این ورزشگاه "دانشگاه ملک سعود" است.


النصر امیدوار است که پس از شروع ناامیدکننده در فصل جدید عربستان، در ورزشگاه جدید خود نتایج مورد انتظار هوادارانش را کسب کند. شاگردان روی ویتوریا در 3 دیدار ابتدایی خود متحمل شکست شدند و تنها در هفته چهارم موفق به کسب پیروزی شدند و اکنون با پایان رقابت های فیفا دی، باید دربی بزرگ و حساس ریاض را در مقابل الهلال برگزار کنند.


تیم فوتبال النصر حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود، اما با شکست مقابل نماینده ایران از صعود به فینال بازماند.

دیدگاه‌ها