کد خبر : 1719626 | 27 آبان 1399 ساعت 15:45 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش یوآخیم لو به صحبت های بیرهوف

با وجود مصاحبه اولیویر بیرهوف فرانکفورتر آلگماینه، یوآخیم لو صحبت های او را به عنوان یک موضوع جنجالی در نظر نگرفت.

واکنش یوآخیم لو به صحبت های بیرهوف

به گزارش "ورزش سه"، اولیویر بیرهوف مدیر تیم ملی آلمان صریحا گفته بود که ادامه کار یوآخیم لو در تیم ملی آلمان بسته به نتایج این تیم در رقابت های جام ملت های اروپاست که در تابستان برگزار می‌شود.

 

در پاسخ به این اظهار نظر یواخیم لو اینطور گفت: من و اولیویر همدیگر را کاملا میشناسیم و رابطه خوبی داریم و دائما باهم در ارتباطیم و اینطور نیست که به دلیل این مصاحبه ما به بحث بایکدیگر بپردازیم. رابطه و اعتماد خیلی خوبی بین ما وجود دارد و در این موضوع من مسئله خاصی نمی‌بینم.

بیرهوف گفته بود: همه ما بر اساس نتایج سنجیده می‌شویم و یوگی هم این را می‌داند اما اکنون زمان تصمیم گیری نیست چرا که مسابقات مهمی در راه است.

 

1332209

 

قرارداد یوآخیم لو به عنوان سرمربی تیم ملی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ بسته شده اما انتقادها از سرمربی تیم ملی آلمان، کمی تا قسمتی او را متزلزل نشان می‌دهد. لو که امشب در یک دیدار حساس با تیم ملی آلمان مقابل اسپانیا قرار می‌گیرد، درباره قهرمانی و شرایط تیم در یورو۲۰۲۱ گفت: با تیم ملی همیشه اینطور است که ما بازی به بازی پیش میرویم و هنوز برای تعیین یک هدف خاص خیلی زود است. او چند هفته پیش صعود به نیمه نهایی جام ملت های اروپا را حداقل انتظار از این تیم توصیف کرده بود.

دیدگاه‌ها