کد خبر : 1719627 | 27 آبان 1399 ساعت 16:10 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

بارسلونا مدافع چلسی را قرضی می خواهد

آنتونیو رودیگر مدافع المانی چلسی مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

بارسلونا مدافع چلسی را قرضی می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر در ماه جولای سال  2017 و با 29 میلیون پوند از رم به چلسی منتقل شد و از آن زمان 116 بازی برای این باشگاه در همه رقابت ها انجام داده و 6 گل به ثمر رسانده است.


ملی پوش آلمانی به آبی پوشان در فتح جام حذفی و لیگ اروپا کمک کرده، در حالی که فصل گذشته نیز در رسیدن آن ها به مقام چهارم لیگ برتر نقش اساسی ایفا کرد.

 

 

1544518

 

 

با این حال رودیگر هنوز در فصل جدید برای تیم فرانک لمپارد به میدان نرفته است چرا که فعلاً سرمربی انگلیسی استفاده از زوج تیاگو سیلوا و کورت زوما را در قلب خط دفاعی خود ترجیح می دهد.

در اسپانیا معتقدند که او زمستان به بارسا ملحق خواهد شد. باشگاه کاتالان ژانویه شلوغی را پیش رو دارد. 24 ژانویه انتخابات ریاست باشگاه در پیش است و در انتقالات زمستانی هم کمیته ریاست موقت باید نیازهای رونالد کومان در دفاع و حمله را برآورده کند.

 

 

1489855

 

 

در خط دفاع بارسا به دنبال جذب بازیکن به شکل قرضی است چرا که مشکلات اقتصادی قدرت هر مانوری را سلب کرده است. طبق گزارش آاس، آنتونیو رودریگر گزینه موردنظر بارسلوناست و برای جذب او به صورت قرضی اقدام خواهد کرد.

گزینه بعدی اریگ گارسیا از منچسترسیتی است و گفته می شود جذب او 10 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. بارسا احتمالا برای گارسیا تا پایان فصل صبر خواهد کرد تا او را رایگان جذب کند.

دیدگاه‌ها