کد خبر : 1719639 | 27 آبان 1399 ساعت 16:21 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

فکر نمی‌کنم دانش سرپرست آنها از سهیل مهدی بیشتر باشد؛

رضایی: گل‌گهر زودتر برای هتل جهانگردی اقدام کند

سرپرست تیم فوتبال مس رفسنجان به اظهارات افسری مدیر تیم فوتبال گل‌گهر پاسخ داده است.

رضایی: گل‌گهر زودتر برای هتل جهانگردی اقدام کند

به گزارش "ورزش سه"، حیدر رضایی مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان در گفت‌وگویی در مورد گلایه‌های گل‌گهر بابت مساله اسکان و هتل در شهر رفسنجان گفت: شما می‌توانید اطلاعات هتل جهانگردی رفسنجان را در اینترنت ببینید. فکر می‌کنم مدیر تیم فوتبال گل‌گهر اطلاعات کافی در این مورد ندارد. این هتل 17 اتاق دارد. بهتر است زودتر برای رزرو اقدام کنند.


او که با فارس صحبت کرده، ادامه می‌دهد: امروز که من با این هتل تماس گرفتم متوجه شدم می‌توانند 15 اتاق خالی به گل‌گهر بدهند. در سال‌های گذشته هم داوران و ناظران در همین هتل مستقر می‌شدند. اگر بحث کیفی است، هتل جهانگردی واقعا اتاق‌ها و سوییت‌های خوبی دارد. در بعضی از اتاق‌هایش 3 نفر هم راحت می‌توانند مستقر شوند. مدیر تیم گل‌گهر بهتر بود به رفسنجان می‌آمد، هتل را می‌دید و با مسئولان آن صحبت می‌کرد.


وی ادامه داد: این هتل از  هتل هیلان هم به محل بازی نزدیک‌تر است. هتل هیلان نه با باشگاه ما بلکه با شرکت ملی صنایع مس قرار داد دارد. یعنی کلیه مهمان‌های این شرکت و تیم‌های ورزشی به این هتل می‌روند. به همین خاطر ما در این هتل هستیم. حدود 75 تا 80 نفر را هم می‌تواند پذیرش کند. یک طبقه  این هتل در اختیار ما است و گل‌گهر هم می‌تواند یک طبقه دیگر آن را بگیرد. قرارداد ما هم با این هتل دو ساله بوده که شامل امسال هم می‌شود.


وی در مورد اینکه تیم مهمان، داوران و ناظران نمی‌توانند با تیم میزبان در یک هتل باشند، گفت:‌ هتل جهانگردی کاملا قابل پذیرش است. امیرقلعه‌نویی با سابقه‌ترین و پرافتخارترین مربی لیگ برتر است. او حتما شهرهای جنوبی مثل مسجدسلیمان یا جم را دیده است. البته من برای این شهرها و مردمانشان احترام زیادی قائلم ولی خواهشم این است که امکانات ما را با این شهرها مقایسه کند.


رضایی تصریح کرد: ما که شرایطمان از این شهرها بدتر نیست. گل‌گهر سال قبل به این شهرها رفته و امکانات آن‌ها را دیده است. این تیم فقط یک سال در لیگ یک نبوده است. حتی یکبار که می‌خواستیم به هتل جهانگردی برویم به ما  اتاق ندادند و گفتند به هتل عطر سیب بروید. شاید دوستان حرفشان این است که هتل هیلان را در اختیار گل‌گهر قرار بدهیم و خودمان به جهانگردی برویم. آیا خودشان در سیرجان این کار را انجام می‌دهند؟


مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: می‌گویند عطر سیب هتل نوساز سیرجان است. از مسئولان گل‌گهر می‌خواهم هتل جهانگردی (محل اقامت اعضای گل‌گهر در شهر سیرجان) را در اختیار تیم‌های مهمان قرار بدهند و خودشان به هتل عطر سیب بروند. آیا این کار را انجام می‌دهند؟ ضمن اینکه به نظر من عطر سیب سیرجان هیچ فرقی با هتل جهانگردی رفسنجان ندارد.
رضایی با اشاره به انتقادات حیدر افسری (مدیر تیم گل‌گهر) از کیفیت چمن مصنوعی و ورزشگاه خانگی مس رفسنجان اظهار داشت: فکر نمی‌کنم اطلاعات و دانش مدیر محترم گل‌گهر بیشتر از سهیل مهدی (مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ) بیشتر باشد. کیفیت زمین ما واقعا خوب است. رختکن‌ها هم کاملا بازسازی شدند و شرایط خوبی دارند. سازمان لیگ هم این موارد را تایید کرده است. اینطور صحبت‌ها زیبنده مسابقه فوتبال آن هم دربی یک استان نیست.

دیدگاه‌ها