کد خبر : 1719641 | 27 آبان 1399 ساعت 16:38 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی با ناشناخته‌ها پا به لیگ بیستم گذاشت

ترکیب دو تیم نفت و پیکان مشخص شد

سرمربیان دو تیم پیکان و نفت آبادان ترکیب تیم های خود در دیدار معوقه هفته اول را مشخص کردند.

ترکیب دو تیم نفت و پیکان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه دیدار دو تیم نفت آبادان و پیکان در چارچوب هفته اول لیگ برتر در فصل بیستم به تعویق افتاد، این دو تیم اکنون در شرایطی جالب توجه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

پیکان سکان هدایت خود را بعد از قطع همکاری با عبدالله ویسی به مهدی تارتار سپرده تا این مربی بعد از سال‌ها به تهران بازگردد و در این بازی ترکیب تیمش را به این شکل برابر حریف قرار دهد: علیرضا علیرضایی، حجت حق وردی، میلاد شیخ سلیمانی، مجید عیدی، محمد ستاری، حسین پورامینی، محمد علی خدابنده‌لو، محمدامین درویشی، علی کوشکی، رضا جبیره و ابراهیم صالحی.

 

* با توجه به قطع همکاری پیکان با محمد دریس، در این بازی مهدی تارتار از گلر جوان و ناشناخته آکادمی این باشگاه در ترکیب سود برده است.
* مجید عیدی، محمد امین درویشی و رضا جیبره بازیکنان تازه وارد پیکان هستند که در این بازی اولین حضور خود در ترکیب این تیم را پشت سر خواهند گذاشت.


* رضا جبیره، بازیکن فصل گذشته نفت آبادان بود و اکنون اولین تقابل خود با طلایی پوشان را پشت سر خواهد گذاشت.
* فرزاد حاتمی، مهاجم تازه وارد پیکان نیز نتوانست به دلیل کارهای اداری ثبت قراردادش در این بازی این تیم را همراهی کند.

 

اوضاع اما در نفت آبادان عجیب است؛ سیروس پورموسوی به دلیل بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانست از بازیکنان تازه وارد خود سود ببرد و بیشتر نفرات تیمش هم که در نقل و انتقالات جدا شده بودند تا او با ترکیبی عجیب و ناشناخته پا به این بازی بگذارد.

 

سرمربی جنوبی نفت آبادان در این بازی ترکیب تیمش را به این شکل روانه زمین کرده است: پیام پارسا، طالب ریکانی، محمد اهل شاخه، امید حامدی فر، عبدالله ناصری، حسین ساکی، محمود مطلق زاده، محمدرضا غبیشاوی، سیدفاخر تهامی، رضا امانی نژاد و احمد شریعت زاده

5 نفر از بازیکنان حال حاضر نفت آبادان اولین بازی خود در لیگ برتر را تجربه خواهند کرد و این در حالیست که روی نیمکت این تیم نیز علی خرم آبادی، فیاض میردورقی، بهنام پنداش، دانیال بهرامی تبار و ایلیا بحرینی حضور دارند که همگی بازیکنان جوان و ناشناخته ‌ای محسوب می‌شوند تا کار برای پورموسوی در اولین گام سخت باشد.

 

دیدگاه‌ها