کد خبر : 1719644 | 27 آبان 1399 ساعت 16:54 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

نجاریان و امید به تکرار گلی که ملی‌پوشش کرد

مدافع راست بهبهانی فولاد در آخرین دیدار تیمش برابر استقلال، موفق شد گل سه امتیازی شیرینی را وارد دروازه حسینی کند.

نجاریان و امید به تکرار گلی که ملی‌پوشش کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فولادخوزستان و استقلال تهران روز جمعه و از هفته دوم رقابت‌های لیگ بیستم در ورزشگاه فولاد آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت. دیدار آخری که دو تیم در اهواز و این ورزشگاه برگزار کردند، آنقدر جنجال و حاشیه داشت که مدت زیادی اهالی فوتبال ایران در این خصوص صحبت می‌کردند.

 

در آن دیدار فولاد موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد، استقلال ابتدا به گل رسید اما چند دقیقه بعد موسی کولیبالی و سپس در نیمه دوم مجتبی نجاریان گل دوم قرمزهای اهوازی را به ثمر رساند تا سه امتیاز در اهواز باقی بماند.

 نجاریان مدافع راست فولاد که در ابتدای لیگ و پس از چند حضور موفق به تیم ملی امید رسید، با ادامه درخشش در لیگ برتر و البته این گل دیدنی توانست راه تیم ملی بزرگسالان را بیابد و در دو لیست اخیر تیم ملی حاضر  باشد اگرچه به دلیل مثبت شدن تست کرونایش، در دیدار برابر بوسنی غایب بود.

 

البته هنوز وضعیت این بازیکن برای دیدار با استقلال از سوی فولادی ها مشخص نشده اما اگر در ترکیب باشد، قطعا امیدوار است بتواند گلش به استقلال را یک‌بار دیگر تکرار کند، گلی که برد در اولین بازی پس از دوران کرونا را منجر شد تا در نهایت آن فصل فولاد بتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

دیدگاه‌ها