کد خبر : 1719649 | 27 آبان 1399 ساعت 17:20 | 44.9K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای TV3 کاتالونیا

درخواست غیرقابل قبول سوارز که بارسلونا رد کرد

لوئیس سوارز چند ماه پیش از بارسلونا درخواست کرده بود تا قراردادش 4 ساله تمدید شود.

درخواست غیرقابل قبول سوارز که بارسلونا رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز تابستان امسال بارسا را به مقصد اتلتیکو ترک کرد. جدایی او به میل خودش نبود و باشگاه به خاطر سن بالای این بازیکن اصرار به فروش او داشت. در نهایت او با قراردادی به ارزش شش میلیون یورو بندهای متغیر پیراهن اتلتیکو را به تن کرد و توانسته تا به اینجا 5 گل نیز در لالیگا به ثمر برساند.

 

 

Luis Suárez, cuando firmó la ampliación de su contrato con el F.C. Barcelona hasta el 30 de junio de 2021.

 

 

شب گذشته برنامه "Onze" از شبکه تی وی سه کاتالونیا ادعای جالب و عجیبی در مورد سوارز مطرح کرد. طبق گزارش این منبع، سوارز از سران بارسا درخواست تمدید قرارداد 4 ساله را داشت و می خواست تا 37 سالگی برای این تیم بازی کند در حالی که قرارداد او تابستان 2021 به اتمام می رسید و بند تمدید یک ساله در صورت حضور در بیش از 60 درصد بازی های فصل 21-2020 بارسا نیز در قرارداد موجود بود.

 

 

1544175

 

 

سران بارسا با توجه به سن بالای سوارز و افت او در فصل گذشته، در نهایت این درخواست را رد کرده و او را در فهرست فروش قرار دادند. آنها از رونالد کومان سرمربی جدید بارسا خواستند تا این موضوع را به ستاره اروگوئه ای اطلاع دهند و در واقع کومان می دانست که هیچ شانسی برای ماندنی شدن این بازیکن وجود ندارد. او سپس در تماس تلفنی یک دقیقه ای به سوارز اطلاع داد که جایی در تیمش نخواهد داشت.

 

آخرین تمدید قرارداد سوارز با بارسا سال 2016 بود و او را با بند فسخ 200 میلیون یورویی تا 2021 به باشگاه کاتالان متعهد می کرد.

 

 

 

دیدگاه‌ها