کد خبر : 1719650 | 27 آبان 1399 ساعت 17:30 | 25.5K بازدید | 2 دیدگاه

چراغ سبز ایجنت پدیده مجار به رئال و میلان

مدیر برنامه های دومنیک سوبوسلای تایید کرد که این بازیکن احتمالا زمستان از سالزبورگ جدا خواهد شد.

چراغ سبز ایجنت پدیده مجار به رئال و میلان

به گزارش "ورزش سه"، دومینیک سوبوسلای هافبک 20 ساله مجارستانی تیم ردبول سالزبورگ، اکنون به واسطه درخشش خود مورد توجه بسیاری از تیم های بزرگ قرار گرفته و از میلان و رئال به عنوان جدی ترین تیم های خواهان او نام برده می شود.ضمن اینکه لایپزیش را هم دارای شانس بالایی برای جذب او می دانند.

 

 

1543786

 

 

مدیر برنامه های سوبوسلای در واکنش به شایعات انتقال این بازیکن به میلان و رئال به اسپورت 24 گفت:« پس از چند بازی خوب که خوشبختانه از سوی دومنیک زیاد هم بوده، طبیعی است که شایعات در مورد او قوت بگیرند. این نشان می دهد که او مسیر درستی را طی می کند و در حال تبدیل شدن به یک ستاره موفق در دنیای فوتبال است. ما یک استراتژی خوب و درست در مورد او داریم و به آن نیز معتقدیم.»

 

او در ادامه گفت:« این احتمال بالاست که دومنیک همین زمستان یا در نهایت تابستان سالزبورگ را ترک کرده و به یک باشگاه بزرگ برود. نام ها را تایید نمی کنم ولی پیشنهادات خوبی دریافت کرده ایم. می توانم بگویم او از همیشه نزدیک تر به ترک فوتبال اتریش است. می خواهیم او به تیمی برود که بتواند پیشرفت کند و فرصت درخشش در فوتبال اروپا برای او همچنان فراهم باشد. این مهمترین فاکتور ممکن در انتخاب مقصد بعدی دومنیک خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها