کد خبر : 1719684 | 27 آبان 1399 ساعت 20:07 | 18.3K بازدید | 2 دیدگاه

پنجره آبادانی‌ها درگیر تحریم سیاسی

نفت آبادان در انتظار رایزنی فدراسیون فوتبال

باشگاه نفت آبادان طبق مستنداتی که در اختیار دارد، مطالبات بازیکنان خود را برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی، پرداخت کرده است.

نفت آبادان در انتظار رایزنی فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، شوک بزرگ برای نفت آبادان ساعت 14 اتفاق افتاد؛ جایی که کادرفنی این تیم درگیر جلسه فنی و اعلام ارنج بود اما ناگهان اعلام شد که به دلیل عدم پرداخت مطالبات، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته است و آنها قادر به ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود نخواهند بود. 

 

علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته اما در نهایت این تیم موفق به دریافت کارت بازیکنان تازه به خدمت گرفته خود نشد تا پورموسوی با ترکیبی دگرگون شده، شاگردانش را مهیای جدال با پیکان در دیدار معوقه هفته اول لیگ در فصل بیستم کند. هر چند در نهایت این تیم موفق شد با نتیجه 2-1 حریف خود را شکست دهد اما اکنون نگرانی بزرگی همچنان برزیلی‌های فوتبال ایران را تهدید می‌کند؛ کمتر از 48 ساعت دیگر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایران باقی مانده و در صورت عدم تایید نهایی از سوی فیفا، آنها قادر به ثبت بازیکنان جدید نخواهند بود. 

 

 

 

1544559

 

 

باشگاه نفت آبادان اما مستنداتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد پول سه بازیکن خارجی این تیم (سیدیکوف، آگوستو سزار و جاناتان بالوتلی) از طریق یکی از کشورهای همسایه به حساب این بازیکنان واریز شده است. این پول روز پنج شنبه به حساب این سه بازیکن واریز شده اما به دلیل تعطیلی ایران در دو روز 5شنبه و جمعه و در ادامه تعطیلی شنبه و یکشنبه کشورهای اروپایی، پاسخی از سوی فیفا به فدراسیون ایران و باشگاه نفت آبادان ارسال نشده است. 

 

گفته می‌شود فیفا از بازیکنان طلبکار نفت آبادان استعلام گرفته که آیا مبلغ مدنظر به حساب آنها واریز شده یا خیر که به دلیل تحریم‌ها علیرغم فیش پرداختی که این باشگاه در اختیار دارد، با پاسخ مثبتی از سوی این بازیکنان همراه نشده است. 

 

اکنون در فاصله 48 ساعت مانده به پایان مهلت نقل و انتقالاتی در فوتبال ایران، باشگاه نفت آبادان امیدوار است با رایزنی فدراسیون فوتبال و پاسخ مثبت از سوی این بازیکنان، آنها قادر به ثبت قرارداد بازیکنان تازه وارد خود شوند و بتوانند در ادامه مسابقات حاضر شوند. نگرانی بزرگ اما برای هواداران این تیم است که در صورت عدم انجام مراحل اداری این پروسه طی مهلت قانونی، آنها نیم فصل را بدون بازیکنان لازم دنبال کنند و شرایط سختی را در پیش داشته باشند.

 

باید دید در فرصت باقیمانده اقدامات لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت و نفت آبادان قادر خواهد بود از این بحران بزرگ عبور کند یا خیر.

دیدگاه‌ها