کد خبر : 1719739 | 28 آبان 1399 ساعت 10:00 | 23.2K بازدید | 10 دیدگاه

کی‌روش: هواداران تحمل کنند؛ دو بازی بد بودیم

کارلوس کی‌روش بعد از شکست سنگین مقابل اکوادور مسئولیت شکست را بر عهده گرفت و از هواداران کلمبیا خواست تحمل نشان داده و آرامش خود را حفظ کنند.

کی‌روش: هواداران تحمل کنند؛ دو بازی بد بودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش که برای دیدار با اکوادور به این کشور سفر کرده بود در این بازی یک شکست سنگین و تحقیرآمیز را تجربه کرد و مقابل حریفش 6-1 باخت.

 

1544694

 

با توجه به اینکه کی‌روش و تیمش بازی قبلی خود را مقابل اروگوئه هم 3-0 باخته بودند این شکست سنگین مقابل اکوادور کلمبیایی ها را به شدت ناراحت کرده و موجی از انتقادهای تند را علیه کی روش به راه انداخته است. در رقابتهای انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبی کلمبیا حالا با 4 امتیاز از 4 بازی در رتبه هفتم جدول ایستاده است.

 

کی روش در پایان بازی در کنفرانس خبری مسئولیت شکست را پذیرفت و از هواداران خواست آرامش خود را حفظ کرده و تحمل بیشتری برای عبور از روزهای سخت نشان بدهند.

 

بازیکنان: ارزیابی ما از چهار بازی اخیر این است که ما خوب شروع کردیم ولی در دو بازی اخیر نتایج بدی گرفتیم که تحمل شان سخت است. من فکر می‌کنم و مطمئنم بازیکنان کلمبیا استحقاق این شرایط را ندارند ولی باز هم باید تاکید کنم که مسئولیت شکستها با من است. این بازیکنان کسانی هستند که قبلاً پیروزی بدست آورده اند و فردا هم دوباره پیروز خواهند شد.

 

پیام به هواداران: از هواداران می خواهیم درک بالایشان را یک بار دیگر نشان بدهند، آرامش خودشان را حفظ کنند تا با تحمل بیشتر از این شرایط بگذریم. هواداران کلمبیا استحقاق نتایج بهتری دارند و من اطمینان دارم در آینده در بازی‌هایمان پیروز خواهیم شد و پیروزی های کافی بدست خواهیم آورد.

 

1544695

 

بازی با اکوادور: باید با تواضع این را بپذیریم که اکوادور از ما بهتر بازی کرد. تیم ما شرایطی فراهم کرد که به آنها اجازه داد گل بزنند. ما همیشه روی سازماندهی تاکید کرده ایم و تا قبل از این دو بازی اخیر گلهای زیادی نخورده بودیم. ولی اکوادور امروز ما را بدجوری تنبیه کرد. با اینحال اطمینان دارم که برای بازی بعدی تغییر خواهیم کرد.

 

1544696

 

بازی بعدی با برزیل: باید از الان به فکرش باشیم. بازیکنان حالا به باشگاه‌ها برمی گردند و شک ندارم تمام تلاش شان را می‌کنند تا با شرایط بهتر و آماده‌تر در ماه مارچ به اردوی تیم ملی برگردند. کلید ما برای موفقیت این است که بتوانیم ریکاوری روحی- روانی آنها را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. وظیفه بهبود و ارتقای تکنیکی هم بر عهده باشگاه‌ها است.

 

 

دیدگاه‌ها