کد خبر : 1719748 | 28 آبان 1399 ساعت 08:00 | 21.3K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی برزیل و آرژانتین؛ غول‌ها می‌تازند

برزیل و آرژانتین در رقابتهای انتخابی جام جهانی موفق شدند به ترتیب اروگوئه و پرو را با نتایج مشابه 2-0 شکست دهند.

پیروزی برزیل و آرژانتین؛ غول‌ها می‌تازند

به گزارش "ورزش سه"، رقابتهای انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی شاهد پیروزی دو غول بزرگ فوتبال این قاره برزیل و آرژانتین بر رقبای خود بود.

 

برزیل که برای انجام دیداری حساس به اروگوئه رفته بود موفق شد حریف خود را با گلهای آرتور ملو و ریچارلیسون با نتیجه 2-0 شکست داده و با 12 امتیاز از 4 بازی صدرنشین این رقابتها شود.

 

1544702

 

آرژانتین هم در پرو به دیدار تیم ملی این کشور رفته بود با گلهای نیکلاس گونزالس و لائوتارو مارتینز حریفش را 2-0 شکست داد تا با دو امتیاز کمتر از برزیل در رتبه دوم جدول انتخابی جام جهانی آمریکای جنوبی قرار بگیرد.

 

تیم ملی برزیل که ستاره بزرگش نیمار را در اختیار نداشت در مونته‌ویدئو به مصاف اروگوئه میزبان رفت. برزیلی ها در نیمه اول با دو گل آرتور ملو و ریچارلیسون موفق شد از حریفش پیش بیفتد. اروگوئه که در این بازی ستاره اصلی اش لوئیس سوارز را به دلیل مثبت شدن تست کرونای او در اختیار نداشت در نیمه اول دو بار توپ را به تیر دروازه سلسائو کوبید.

 

1544701

 

در ادامه ضربه بزرگ دیگری به اروگوئه وارد شد و ادینسون کاوانی در دقیقه 71 با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد تا بیست دقیقه آخر برای اروگوئه ده نفره سپری شود. برزیل با این پیروزی تعداد مسابقات پیاپی خود با اروگوئه که در آنها شکست نخورده را به یازده بازی پیاپی افزایش داد.

 

اما آرژانتین هم برای دیدار با پرو به این کشور سفر کرده بود موفق شد اولین پیروزی خود در خاک پرو از سال 2004 را به ثبت برساند. شاگردان اسکالونی از چهار بازی خود در مقدماتی جام جهانی 2022 سومین پیروزی را بدست آوردند تا برزیل را سایه به سایه تعقیب کنند.

 

1544703

 

گونزالس که در بازی قبلی و تساوی مقابل پاراگوئه هم یک گل حساس برای آرژانتین زده بود در این بازی هم اولین گل بازی و تیمش را به ثمر رساند. این دومین گل ملی او در پنج بازی برای آلبی سلسته بود. آرژانتین با گل او در دقیقه 17 نشان داد که برای پیروزی در این بازی دندان تیز کرده است. یازده دقیقه بعد لائوتارو مارتینز ستاره اینتر هم گل دوم آرژانتین را به ثمر رساند.

 

1544704

 

 

دیدگاه‌ها