کد خبر : 1719777 | 28 آبان 1399 ساعت 12:21 | 12.8K بازدید | 4 دیدگاه

یواخیم لوو تا جام ملت‌ها در آلمان می‌ماند

بر اساس جدیدترین شایعات فدراسیون فوتبال آلمان قصدی برای اخراج یواخیم لوو ندارد و او دست کم تا یورو روی نیمکت مانشافت خواهد نشست.

یواخیم لوو تا جام ملت‌ها در آلمان می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، شکست تاریخی دیشب تیم ملی آلمان مقابل اسپانیا که در شهر سویا و با نتیجه 6-0 اتفاق افتاد یواخیم لوو را با شدیدترین فشارها در دوران مربی گری اش روبرو کرده است. اما spherasports مدعی است فدراسیون فوتبال آلمان قصدی برای اخراج یواخیم لوو ندارد و این مربی آلمانی دست کم تا جام ملت‌های اروپا هدایت مانشافت را در دست خواهد داشت.

 

1544740

 

شکست تحقیرآمیز دیشب مقابل اسپانیا موجی از انتقادهای تند را در آلمان علیه لوو به راه انداخته است. البته این مربی آلمانی با انتقاد و فشار ناآشنا نیست. جدیدترین فشارها علیه او در جام جهانی روسیه اتفاق افتاد که حذف آلمان از مرحله گروهی باعث شده بود عده زیادی به این نتیجه برسند که یواخیم لوو با مانشافت خداحافظی خواهد کرد.

 

1543899

 

اما این اتفاق نیفتاد تا آلمانی ها همچنان با لوو به همکاری ادامه دهند. لوو در پایان بازی دیشب به وضوح از شکست سنگین تیمش ناراحت و عصبانی بود و به تلویزین آ ار د گفت: " توضیح دادنش سخت است. ما یک روز کاملاً سیاه داشتیم و هیچ چیز به نفع ما نبود. امروز همه چیز از هر نظر واقعاً بد بود. در تیم ما هیچ چیز خوبی نمی توان پیدا کرد. ما می خواستیم شجاع باشیم و رو به جلو بازی کنیم ولی امروز هیچ چیز به نفع ما نبود. چه در فاز حمله و چه در فاز دفاع".

 

 

دیدگاه‌ها