کد خبر : 1719783 | 28 آبان 1399 ساعت 16:01 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت علی نژاد به دلیل مثبت بودن تست کرونا

مجمع عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد برگزار شد

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با حداقل اعضا و به صورت وبینار انجام شد.

به گزارش "ورزش سه"، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس صبح امروز چهارشنبه 28 آبان ماه با رعایت قوانین و مقررات بهداشتی با حداقل اعضا و به صورت وبینار به ریاست عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، هاشم اسکندری رئیس فدراسیون، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و مهدی هنرمند دبیر مجع برگزار و طی آن گزارش مالی مطرح و عملکرد فدراسیون در سال 98 ارائه و برنامه های آن مورد تصویب اکثریت اعضا قرار گرفت.


 مهدی علینژاد معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نیز به دلیل مثبت شدن تست کرونا در مجمع شرکت نکرد و عبدالحمید احمدی ریاست مجمع را بر عهده گرفت.


کرونا شرایطی را فراهم آورده است که در ماه های اخیر اکثر مجامع فدراسیون ها به صورت مجازی برگزار  می شود.
در این جلسه ابتدا گزارشی توسط هاشم اسکندری رئیس فدراسیون ارائه و سپس گزارش خزانه دار، بازرس و حسابرس مورد برسی و رای اعضاء قرار گرفت.


احمدی نیز در مورد شرایط تخصیص بودجه به فدراسیون های ورزشی و چگونگی تحولات فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس و رشد چشمگیر این فدراسیون در سال های اخیر نکاتی را برای هیات های استانی بیان کرد.
وی در ادامه تاکید کرد حیات فدراسیون های ورزشی و تداوم ورزش قهرمانی منوط به حمایت از هیات های استانی است.   


مجمع عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس با پرسش، پاسخ و همچنین ارائه پیشنهادات و انتقادات توسط روسای هیات های استانی، نمایندگان باشگاه داران  و ورزشکاران در مورد برنامه های سال جاری به پایان رسید .

 

1544751

دیدگاه‌ها