کد خبر : 1719785 | 28 آبان 1399 ساعت 12:54 | 181.9K بازدید | 6 دیدگاه

بلاتکلیفهای لیگ و آخرین شانس 

زنده: سه ساعت تا پایان فصل نقل و انتقالات

پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایران ساعت 24 امشب بسته می‌شود و باید دید چه انتقال جذابی در 16 تیم لیگ برتر شکل خواهد گرفت.

زنده: سه ساعت تا پایان فصل نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، نقل و انتقالات فوتبال ایران تا به امروز با جابجایی 162 بازیکن در 16 تیم لیگ برتری دنبال شده و اکنون در فاصله تنها ساعاتی باقی مانده به پایان این مهلت، همه در انتظار مشخص شدن تکلیف بازیکنان باقیمانده هستند.


در بازیکنان بازیکنان باقی‌مانده در نقل و انتقالات و البته بازیکنانی که شایعاتی درباره قطع همکاری با باشگاه‌های‌شان به گوش می‌رسد به نام افراد زیر برخورد می‌کنیم:

 

شاهین طاهرخانی

مدافع استقلال بعد از جذب محمدحسین مرادمند جای خود را در لیست آبی‌ها تنگ‌تر دید تا در نهایت تصمیم به جدایی بگیرد. شایعات از درخواست پرسپولیس برای جذب وی خبر می‌دهد که در نهایت گفته شده این انتقال منتفی شده و از گل‌گهر سیرجان و پیکان به عنوان مقصد احتمالی این مدافع که در استقلال فرصتی برای خودنمایی کسب نکرده، یاد می‌شود.


رضا شکاری

بازیکن سابق ذوب آهن بعد از حضور در لیگ روسیه و در شرایطی که موردتوجه پرسپولیس قرار داشت، سر از تراکتور در آورد و در تبریز نیز فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی کسب نکرد. او در روزهای اخیر با این باشگاه به مشکل خورده و شایعه جدایی و انتقال به تیم دیگری از سوی او داغ شده و باید دید در فاصله زمانی باقی مانده این تصمیم از سوی او نهایی خواهد شد یا به همکاری در جمع تراکتوری‌ها ادامه می‌دهد.

 

1516692


امیر‌ روستایی
محتمل‌ترین انتقال امروز به حساب می‌آید که کارهای نهایی بازگشت به پیکان را دنبال می‌کند. روستایی در فصل گذشته به پرسپولیس پیوست و در هفته‌های ابتدایی اعتماد کادرفنی را پشت خود می‌دید اما رفته رفته به نیمکت سنجاق شد و در نهایت تصمیم گرفت برای دستیابی به فرصت بیشتر به پیکان بازگردد و در این راه البته مدیران پرسپولیس و یحیی گل محمدی به دنبال معاوضه با بازیکنی در تیم حریف هستند. با این حال هر اتفاقی که بیفتد، او امروز از جمع سرخ‌ها جدا خواهد شد.


محمد دریس
دروازه بان بلند قامت فصل گذشته نفت آبادان در پایان فصل راهی پیکان شد اما اکنون با این باشگاه به مشکل برخورده و گفته می‌شود با فسخ قراردادش تیم دیگری را به عنوان مقصد فصل بیستم انتخاب کند. هر چند طی ساعات اخیر و با ناکامی پیکان برای جذب جانشین دریس شایعاتی درباره احتمال همکاری طرفین نیز شکل گرفته و باید دید چه اتفاقی برای این گلر رقم خواهد خورد.


حمید طاهرخانی
هافبک ریز نقش سابق پرسپولیس و سپیدرود نیز دیگر بازیکن باقی مانده در فهرست نقل و انتقالات محسوب می‌شود. او که سابقه همکاری با برانکو و علی کریمی را در کارنامه دارد، در روز پایانی نقل و انتقالات زمستانی متوجه پر‌ بودن لیست پارس جنوبی شد تا یک نیم فصل از فوتبال دور بماند. با این حال این بازیکن نیز امیدوار است در ۲۱ سالگی همچنان شانس حضور در لیگ برتر را داشته باشد و باید دید تیم آینده‌اش را امشب مشخص خواهد کرد یا خیر.

 

1358972


ایمان سلیمی
مدافع فصل گذشته تراکتور نیز بعد از فسخ قرارداد با این باشگاه، عزم حضور در فوتبال اروپا کرد اما در این راه پیشنهاد پرسپولیس نیز او را غافلگیر کرد و البته پاسخ روشنی با توجه به توافق صورت گرفته با تراکتور به آن نداد. با توجه به فرصت باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات و تیم‌های خواهان داخلی شاید او نیز باب مذاکره با این تیم‌ها و حتی شاید تراکتور را هم باز کند. هر چند او همچنان مصر به حضور در فوتبال اروپاست و امیدوار به دستیابی به موفقیت بزرگ در مسیر هدفش.

 


امین منوچهری
مهاجم سابق استقلال و سپاهان که فصل گذشته را در پارس جنوبی دنبال کرده، هنوز مقصد فصل بیستم خود را مشخص نکرده و عدم توافق با پارس جنوبی نشان می‌دهد او تمایلی برای حضور در لیگ دسته اول نیز ندارد. منوچهری نیز یکی از بازیکنان باقی مانده در فهرست نقل و انتقالاتی در فاصله تنها چند ساعت به پایان این مهلت است و هنوز تکلیف آینده‌اش نامشخص.

 

 

محمدامین حاج‌محمدی

مدافع بلند قامت سابق استقلال که فصل گذشته در سایپا عضویت داشت، یکی دیگر از بازیکنانی است که هنوز باشگاه آینده خود را انتخاب نکرده و می‌تواند جزو گزینه‌های تیم‌های لیگ برتری در ساعات باقی مانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات باشد.محمدامین حاج‌محمدی که عنوان کرده بود با پیشنهاداتی مواجه است، هنوز تیم بعدی خود را مشخص نکرده و ممکن است تا پایان فرصت جابجایی بازیکنان قراردادش را امضاء کند.

 

 

حجت حق وردی
مدافع پیکان که در این فصل عزم جدایی کرده بود، در ادامه طی توافق مجدد با این باشگاه قراردادش را تمدید کرد و در بازی روز گذشته نیز با بازوبند کاپیتانی اولین گل فصل این تیم را به نام خود کرد. با این حال او اکنون موردتوجه یحیی گل محمدی برای پوشش خلا دفاعی این تیم قرار گرفته و گفته می‌شود احتمالا با امیر روستایی معاوضه شود. هرچند مشکلات دفاعی پیکان که با جدایی موسوی افزایش نیز یافته، شاید باعث شود کادرفنی خودروسازان با این انتقال مخالفت کنند.

 

1339639


علیرضا آرتا

مدافع جوان فصل گذشته مس کرمان که بازیکن تیم زیر 23 سال ایران هم هست ابتدای فصل نقل و انتقالات تابستانی به گل گهر سیرجان پیوست و از اولین خریدهای این تیم بود ولی حضور حدود 2 ماهه او در تمرینات این تیم سیرجانی در نهایت به رضایت امیر قلعه‌نویی از عملکرد فنی او منجر نشد و سرمربی گل گهر اعلام کرد نیازی به این بازیکن ندارد و می‌تواند تیم جدیدش را مشخص کند. شایعاتی در مورد پیوستن او به پرسپولیس وجود داشت که بعید به نظر می‌رسد واقعیت داشته باشد و باید دید در فرصت اندک باقی مانده تیم جدید او مشخص می‌شود یا نه.

 

 

میثم دورقی

هافبک شادگانی فصل قبل را با فولادخوزستان شروع کرد و در میانه راه به شاهین بوشهر پیوست. او که سابقه قهرمانی با استقلال خوزستان را دارد هنوز به تیمی نپیوسته و پیشنهادهای لیگ یکی خود را نیز رد کرده تا شاید در آخرین روزهای نقل و انتقالات بتواند به لیگ برتر بازگردد.

 

 

حسین پورحمیدی

گلر جوان فصل گذشته استقلال اگرچه برای فصل جدید هم مد نظر آبی پوشان بود ولی خودش پس از غیبت غیر موجه در تمرینات و اقدامش برای جدایی از این تیم نشان داد قصدی برای ماندن ندارد و وقتی با حضور همزمان رشید مظاهری و حسین حسینی در این تیم شانسی برای بازی در فصل جدید در جمع آبی پوشان تهرانی برای خودش نمی‌بیند ترجیح می‌دهد جایی برود که به او بازی برسد. صحبت از انتقال قرضی او به آلومینیوم اراک است.


آرش افشین

مهاجم سابق تیم‌های فولاد، استقلال تهران و خوزستان و ملوان این روزها بدون تیم است و در انتظار چراغ سبز یکی از تیم‌های لیگ برتری برای امضای قرارداد و پیدا کردن یک فرصت دیگر در فصل جدید است. افشین مدتی در تمرینات تیم ذوب آهن حاضر شد تا در صورت تایید رحمان رضایی به خط حمله سبزپوشان اصفهانی اضافه شود ولی هنوز خبری از امضای قرارداد نیست و اگر افشین در مدت باقی مانده تیم فصل جدیدش را مشخص نکند شاید در لیگ بیستم بیرون بماند.

 

1241314


امیرحسین باقرپور

مهاجم فصل گذشته فولاد خوزستان که در برنامه‌های فنی جواد نکونام برای فصل جدید جایی نداشت چند روز قبل قراردادش فسخ و از جمع سرخپوشان اهوازی جدا شد تا به دنبال تیم جدیدی برای خودش در لیگ بیستم باشد ولی هنوز خبری از مذاکره او با باشگاه‌های دیگر نیست و معلوم نیست تکلیف این بازیکن در فصل جدید چه خواهد شد.


معراج اسماعیلی

به نظر می‌رسید گلر جوان ذوب آهن پس از جدایی مهدی خلیل لبنانی در جمع گاندوها باقی بماند و فرصت خوبی برای حضور در ترکیب این تیم برایش فراهم شده بود ولی ظاهراً در برنامه‌های تاکتیکی رحمان رضایی جایی برای او نبود و در نهایت شهاب گردان جذب این تیم شد. اسماعیلی که چندی قبل با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از هواداران ذوب آهن خداحافظی و بدین وسیله جدایی خودش را از این تیم اعلام کرده بود برخلاف صحبت‌هایی که از لژیونر شدنش مطرح بود هنوز تیم فصل جدیدش را معرفی نکرده است.

 

1531686


مهدی رحیمی

محصول آکادمی سپاهان که توسط کرانچار در لیگ هفدهم به تیم اصلی آورده شد عملکرد خوبی داشت و حتی در مقطعی سعید آقایی را نیمکت نشین کرد و نشان از معرفی یک پدیده دیگر از سوی طلایی پوشان به فوتبال ایران داشت ولی بعد از آن به عنوان بازیکن قرضی به تیم‌های دیگر رفت و امسال که زمان بازگشتش بود بار دیگر در تمرینات سپاهان حاضر شد ولی در نهایت عملکردش مورد قبول نویدکیا قرار نگرفت. رحیمی هم در اینستاگرام از هواداران سپاهان خداحافظی کرده و باید دید این بازیکن جوان فصل بعد در کدام تیم بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها