کد خبر : 1719812 | 28 آبان 1399 ساعت 14:47 | 25.5K بازدید | 2 دیدگاه

استقلال و فولاد بی توجه به بازار نقل و انتقالات

استقلال و فولاد در شرایطی روز جمعه به مصاف هم می روند که این دو تیم دیگر فعالیت آنچنانی در بازار نقل و انتقالات ندارند.

استقلال و فولاد بی توجه به بازار نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و فولاد روز جمعه دردومین هفته لیگ بیستم به مصاف هم می روند. اتفاقی تکراری که در لیگ نوزدهم رخ داد و دو تیم در هفته دوم به مصاف هم رفتند با این تفاوت که اکنون جای میزبان و مهمان تغییر پیدا کرده است.


استقلال در فصل نقل و انتقالات موفق به جذب 7 بازیکن شد و سجاد آقایی نیز که به صورت قرضی راهی ذوب آهن شده بود به این تیم بازگشت تا محمود فکری تیم کاملی را در اختیار داشته باشد.
استقلال در نقاطی که ضعف داشت، دست به تقویت تیمش زد. آنها از درون دروازه شروع کرده و موفق به جذب رشید مظاهری شدند و برای تقویت خط دفاعی نیز محمدحسین مرادمند را از شهرخودرو به خدمت گرفتند.


آبی ها بر روی سمت چپشان تمرکز ویژه ای داشتند. محمد نادری و متین کریم زاده بازیکنانی بودند که به کمک هرویه میلیچ آمدند تا استقلال در سمت چپ اسلحه های قدرتمندی را در اختیار داشته باشد. آنها از سمت راست نیز غافل نشده و سیداحمد موسوی را برای رقابت با وریا غفوری جذب کردند. مهدی مهدی پور و بابک مرادی دیگر بازیکنانی است که استقلال در بازار نقل و انتقالات به خدمت گرفت.
در سمت مقابل نیز فولاد تیم بسیار فعالی در بازار نقل و انتقالات بود. آنها 12 بازیکن نظیر محسن فروزان، محمد میری، ساسان انصاری، حسین ابراهیمی، شروین بزرگ و... افرادی بودند که توسط جواد نکونام به فولاد آمدند تا این تیم نیز بار خود را برای لیگ بیستم ببندد.


در حالی که در روز پایانی نقل و انتقالات لیگ برتر قرار داریم، اما دو تیم استقلال و فولاد هیچ استرسی در این روز پایانی ندارند و بازیکنان مورد نظر خود را به خدمت گرفته اند و تمرکزشان را بر روی دیدار روز جمعه گذاشته اند.


تنها داستانی که ممکن است این دو تیم را وارد بازار نقل و انتقالات کند این است که بازیکنی از جمع آنها جدا شود در غیر اینصورت هر دو تیم لیست کامل در اختیار داشته و نگاهی به روز آخر بازار نقل و انتقالات ندارند.


استقلال و فولاد روز جمعه 30 آبان در اهواز به مصاف هم می روند. این بازی ساعت 16:40 برگزار می شود

دیدگاه‌ها