کد خبر : 1719831 | 28 آبان 1399 ساعت 15:10 | 19.1K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

ماموریت مهم رئیس بارسا پس از تمدید با مسی

تمدید با آنسو فاتی باید ماموریت خطیر و مهم رئیس آینده بارسلونا پس از تمدید با لیونل مسی باشد.

ماموریت مهم رئیس بارسا پس از تمدید با مسی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، آنسو فاتی مدت هاست که خود را به عنوان ستاره ای آینده دار معرفی کرده است. او در 16 سالگی بود که وارد ترکیب بارسا شد و توانست رکورد پشت رکورد را به ثبت برساند. فصل گذشته او جایگاه ثابتی در بارسا نداشت ولی امسال با جدایی لوئیس سوارز ورق برگشته و تا قبل از مصدومیت، او مهاجم ثابت آبی اناری ها بود و توانست شش گل نیز به ثمر برساند.

 

 

1544803

 

 

24 ژانویه رئیس بعدی بارسا انتخاب خواهد شد و طبعا نخستین ماموریت او متقاعد کردن لیونل مسی به تمدید قرارداد است. او سپس باید به فکر تمدید با آنسو فاتی باشد. 5 دسامبر 2019 بود که قرارداد فاتی تا 2024 تمدید شد و بارسا معتقد است حداقل 4 سال دیگر فاتی را تحت اختیار دارد اما ژرژ مندس مدیر برنامه های فاتی نظری متفاوت دارد و می گوید قرارداد این بازیکن تا 2022 اعتبار دارد و دو سال بعدی مشروط هستند.

 

 

1542283

 

 

مندس بدون شک به دنبال بستن قراردادی بهتر برای فاتی است و در غیر این صورت ممکن است او را به تیمی دیگر انتقال دهد.

فاتی تبدیل به بازیکنی شده است که بارسا نمی تواند و نباید به راحتی او را از دست بدهد و به همین دلیل و برای رفع هرگونه ابهامی، رئیس بعدی بارسا باید ضمن بازنگری قرارداد فاتی، آن را تا 2026 تمدید کند. این درخواستی است که اعضای باشگاه از رئیس آینده دارند.

 

دیدگاه‌ها