کد خبر : 1719855 | 28 آبان 1399 ساعت 16:43 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش از دوئل با ماشین سازی؛

سفر زودهنگام شاگردان رحمان رضایی به تبریز

در حالی‌که قرار است در جریان مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران شاگردان رضایی عصر جمعه به مصاف ماشین سازی بروند، آن‌ها زودتر سفر خود به تبریز را انجام دادند و اردوی آماده‌سازی‌شان را آغاز کردند.

سفر زودهنگام شاگردان رحمان رضایی به تبریز

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران، شاگردان رحمان رضایی که در هفته نخست موفق به کسب یک امتیاز خانگی از جدال جنجالی با فولاد شدند و در واپسین ثانیه‌ها سه امتیاز را از دست دادند، در تبریز میهمان ماشین سازی هستند که هفته نخست را با شکست سه گله مقابل شهر خودرو به پایان برد؛ رضایی برخلاف روال در فوتبال ایران، بازیکنان تیمش را زودتر به اردو فراخواند و دو روز مانده به دیدار با ماشین سازی، اردوی آماده‌سازی تیمش در تبریز را آغاز کرد.

 

ذوبی‌ها امروز زمین چمن باشگاه مقاومت تبریز تمرین خود را پشت سر گذاشتند تا با آب و هوای سرد تبریز بیشتر سازگاری پیدا کنند؛ رضایی در تمرینی تاکتیکی امروز تیمش، بارها در سوت خود دمید و به بازیکنان تیمش نکاتی را گوشزد کرد. ذوب آهن قرار است عصر جمعه از ساعت 16:35 در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز به مصاف ماشین سازی تبریز برود و رحمان رضایی امیدوار است بتواند با تدابیر خود، اولین پیروزی لیگ برتری‌اش را به دست آورد.

 

دیدگاه‌ها