کد خبر : 1719870 | 28 آبان 1399 ساعت 17:45 | 21.7K بازدید | 1 دیدگاه

با ناراحتی جدا نشدم و از آقایحیی گله مند نیستم

روستایی: دوری از پرسپولیس سخت است

مهاجم سابق پرسپولیس دوری از این تیم را سخت می داند اما به نظرش برای موفقیت و بازگشت قدرتمند به این تیم باید به جایی می رفت که بتواند بازی کند.

روستایی: دوری از پرسپولیس سخت است

به گزارش ورزش سه، تیم پیکان بعد از شکست دو بر یک روز گذشته مقابل نفت آبادان امروز در یک بازی دوستانه توانست با چهار گل مقابل شمر آذر قزوین که هدایت آن را فیروز کریمی برعهده داشت به پیروزی برسد. در این جدال خانوادگی بین داماد و پدر زن، پیکانی ها این برد را با هتریک یک تازه وارد تجربه کردند. امیر روستایی که در آخرین ساعات نقل و انتقالات به شکل قرضی از پرسپولیس جدا و به پیکانی پیوست که از این تیم به جمع قرمزهای پایتخت ملحق شده بود، توانست در اولین حضورش با دست پر کار را شروع کند تا به این شکل از انگیزه های بالای خودش برای لیگ بیستم در جمع شاگردان تارتار حرف به میان بیاورد.


امیر روستایی، مهاجم پیکان در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه درخصوص جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تیمی که تارتار هدایت آن را برعهده دارد، گفت: هدفم این بود که در لیگ امسال با پرسپولیس به خواسته هایم برسم اما وقتی همه شرایط را بررسی کردم، متوجه شدم این فرصت به من داده نخواهد شد تا بتوانم خودم را نشان دهم. به همین خاطر به شکل قرضی از پرسپولیس جدا و به پیکان آمدم.


مهاجم سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این جدایی با ناراحتی بوده و آیا از میدان ندادن گل محمدی گله مند است، اظهار داشت: به هیچ وجه بحث ناراحتی و داشتن گله مطرح نیست. وقتی شرایط را دیدم با آقایحیی صحبت کردم و ایشان هم مثل یک پدر من را راهنمایی کرد تا مسیر پیشرفت برایم فراهم باشد. به هر شکل امکان بازی کردن برای من در پرسپولیس فراهم نبود و من خواستم به جایی بروم که امکان بازی کردن بیشتر برایم فراهم باشد. قطعا اگر قرار بود یک سال دیگر بازی نکنم به هیچکدام از اهداف و برنامه هایی که داشتم، نمی رسیدم.  


روستایی در مورد اینکه حالا در پیکان در کنار یک مربی پرسپولیسی دیگر کار خواهد کرد و چقدر از مهدی تارتار آشنایی دارد، گفت: با توجه به پیشنهادهایی که بود من پیکان را انتخاب کردم چون این تیم من را به فوتبال ایران معرفی کرد و خوشحالم الان در جمع آن ها هستم. با آقای تارتار صحبت کردم و با توجه به شناختی که از ایشان داشتم در نهایت به این تیم آمدم. جا دارد از همه مدیران باشگاه به خصوص آقای محمدی و خود حاج مهدی تارتار که به من کمک کردند، تشکر کنم و امیدوارم روسفید باشم.


مهاجم پیکان با اشاره به اینکه خوشحال است کارش را در این تیم با گل شروع کرده است، گفت: خوشحالم کارم را با پیکان با گل شروع کردم. واقعا دوری از پرسپولیس برایم سخت است اما اگر می ماندم به من بازی نمی رسید و قطعا آینده ام به خطر می افتاد. من نمی توانستم منتظر اتفاقات در پرسپولیس می ماندم که بازی به من می رسید یا نه و حالا هم امیدوارم با توکل به خدا یک فصل خوب را در پیکان داشته باشم و با قدرت به پرسپولیس برگردم.

دیدگاه‌ها