کد خبر : 1719872 | 28 آبان 1399 ساعت 18:10 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیبو کورتوا پاسخ نایب رئیس سابق بارسا را داد

گلر رئال مادرید و تیم ملی بلژیک ادعای توافقش با بارسا در سال 2014 را تکذیب کرد.

تیبو کورتوا پاسخ نایب رئیس سابق بارسا را داد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش خاویر بورداس نایب رئیس سابق بارسلونا در جریان یک مصاحبه ادعا کرد که سال 2014 مذاکراتی با تیبو کورتوا داشتند و قرار بود او به بارسا ملحق شود اما در نهایت مارک آندره تراشتگن و کلودیو براوو را جذب کردند:« سال 2014 ما قصد داشتیم تیبو کورتوا را جذب کنیم.

موضوع جذب او را با ساندرو راسل مطرح کردم ولی در نهایت زوبی زارتا مدیر ورزشی وقت تصمیم به جذب تراشتگن گرفت که البته تصمیم درستی بود. سپس لوئیس انریکه سرمربی باشگاه شد و اونسوئه دستیار او درخواست جذب کلودیو براوو را داد که او هم گلر خوبی بود ولی می شد کورتوا را به جای او جذب کرد.»

 

 

1544794

 

 

کورتوا که در نشست خبری بازی بلژیک و دانمارک شرکت کرده بود، در واکنش به این موضوع گفت:« اینکه با بارسا توافق کرده بودم صحت ندارد. من آن مقطع بازیکن چلسی بودم و قرضی برای اتلتیکو بازی می کردم. می دانستم که تابستان 2014 به چلسی باز می گردم و هدفم نیز بازی برای این باشگاه بود. نمی دانم بورداس برای چه این حرف ها را زده، اما واقعیت ندارند.

فکر نمی کنم ضرورت داشته باشد که یک بازیکن پاسخ تمام ادعاهای رسانه ای را بدهد ولی همه کسانی که مرا می شناسند، می دانند که رویای من همیشه بازی برای رئال بود و حالا خوشحالم که پیراهن این باشگاه را به تن دارم.»

 

دیدگاه‌ها