کد خبر : 1719949 | 29 آبان 1399 ساعت 09:40 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

تراشتگن: ای کاش لئو مسی در بارسا بماند

مارک آندره تراشتگن سنگربان آلمانی بارسا از لیونل مسی به عنوان ستاره‌ای خاص یاد کرد و از او خواست در بارسلونا بماند.

تراشتگن: ای کاش لئو مسی در بارسا بماند

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن سنگربان آلمانی بارسلونا با ستایش از هم تیمی بزرگش لیونل مسی از او به عنوان ستاره‌ای خاص یاد کرد و گفت امیدوار است باشگاه بتواند مسی را برای امضای قراردادی جدید متقاعد کند تا ابرستاره آرژانتینی تا آینده قابل پیش‌بینی در بلوگرانا ماندگار شود.

 

1544931

 

این در حالی است که احتمال جدایی مسی از بارسلونا در پایان فصل جاری وجود دارد. مسی و بارسلونا در تابستانی که گذشت به شکل علنی درگیر شده و تنش بین آنها در فصل جاری هم ادامه داشته است. با اینکه مسی با وجود درخواست برای ترک باشگاه در نهایت تصمیم گرفت این فصل را در کاتالونیا ادامه دهد اما بسیاری انتظار دارند در پایان قرارداد او یعنی پایان فصل جاری مسی راهی تیمی دیگر شود. از منچسترسیتی به عنوان محتمل‌ترین گزینه او یاد می شود.

 

اما تراشتگن که خودش اخیراً قرارداد بلندمدت جدیدی با بارسا امضا کرده با ستایش از مسی به تلویزیون بارسا گفت: " داشتن مسی در تیم همیشه یک امتیاز است. او کسی است که می‌تواند از هیچ گلزنی کند و به همین خاطر است که ستاره فوق العاده و ویژه ای است".

 

1544932

 

دروازه بان آلمانی بارسا در ادامه گفت: " امیدوارم مسی در بارسا بماند و اینجا خوشحال باشد. به مسی باید فرصت داده شود تا برتری‌اش را ثابت کند چون او بخش بسیار مهمی از بازی تیم ما است".

 

 

دیدگاه‌ها