کد خبر : 1719957 | 29 آبان 1399 ساعت 10:54 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

جدال خانوادگی پیروانی در هفته دوم لیگ برتر

صنعت نفت بعد از بازی با پیکان حالا مهیای بازی با پرسپولیس می شود؛ اما اینبار صنعت نفت می تواند از همه مهره های خود استفاده کند به این خاطر که پنجره صنعت نفت بعد از این بازی باز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب این دیدار تقابل برادران پیروانی روی نیمکت دو تیم است؛ امیر حسین پیروانی به عنوان دستیار سیروس پورموسوی روی نیمکت صنعت نفت حضور خواهد داشت و افشین پیروانی هم سرپرست پرسپولیس است و روی نیمکت این تیم خواهد نشست. 

 

 

1544945

 

امیر حسین پیروانی که بعد از هدایت تیم ملی جوانان به جام جهانی 2017 روی نیمکت تیم تراکتور و تیم امید به عنوان مربی نشست این فصل امیدوار است روی نیمکت صنعت نفت روزهای خوبی را تجربه کند. نکته جالب همکاری پیروانی و پورموسوی این است که هر دو در مقطعی سرمربی تیم ملی جوانان بودند. 

 

اما ترکیب صنعت نفت برای بازی با پرسپولیس به نسبت بازی با پیکان تغییرات زیادی خواهد داشت به این خاطر که صنعت نفت می تواند در دیدار با سرخپوشان از همه مهره های جدید خود استفاده کند. صنعت نفت در بازی با پیکان تنها از 5 بازیکن بزرگسال سود برد در حالی که این محدودیت در بازی با پرسپولیس که روز شنبه برگزار می شود، وجود نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها