کد خبر : 1719968 | 29 آبان 1399 ساعت 11:59 | 21.3K بازدید | 6 دیدگاه

معترضین در اهواز ؛روز تسویه حساب (عکس)

محمود فکری با نساجی در اوایل مرداد در بازی جنجالی برابر فولاد و نکونام برنده شد،اتفاقی که فولاد با نکونام چند روز قبل در اهواز برابر استقلال انجام داده بود

به گزارش"ورزش سه "،هفته دوم رقابت های لیگ برتر فردا شب با دیدار دو تیم استقلال و فولاد خوزستان پیگیری خواهد شد . نبردی که در آخرین بار پر از حاشیه بود، در رقابتی که در آن آبی ها با یک گل از حریف خود پیش افتادندو  در ادامه در حالی که سه  اخراجی داشتند(سرمربی و دو بازیکن ) با کامبک فولادی ها روبرو شدند و نتیجه را دراهواز به نکونام و فولاد باختند.

 

 

 


مشت های گره کرده نکونام بعد از آن برد ، پایان بازی نبود ،مجیدی که از جریان بازی و تصمیمات داور به شدت گله داشت  در پستی اینستاگرامی کدهای زیادی داد که با واکنش فولادی ها و افرادخارج از مجموعه دو تیم روبرو شد و جنجال آن تا چندین روز نقل محافل دررسانه های نوشتاری،دیداری و گفتاری بود.


حالا سرمربی آبی ها عوض شده است و فکری جانشین مجیدی شده است ، محمود فکری سرمربی سابق نساجی رهبری آبی پوشان به عهده گرفته است و باید به مصاف فولاد با نکونام برود . نبردی که برای این دو مربی هم در آخرین نبردشان  حاشیه های زیادی بهمراه داشت .حاشیه هایی که کمتر از دیدار استقلال دراهواز نبود.


دیدار دو تیم فولاد و نساجی در لیگ فصل قبل به دلیل مشکلات کرونایی تیم فولاد یک بار به تعویق افتاد تا شاگردان نکو نام که برای انجام بازی تا قائم شهر سفر کرده بودند برای انجام دادن بازی با فولاد در دیداری معوقه دوباره به مازندران سفر کنند.تیم نکونام که در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان بود با دوگل از نساجی قایم شهر تا دقیقه 80پیش بود که این بار داور بازی دو بازیکن این تیم از بازی اخراج کرد تا با کامبک رویایی شاگردان فکری ،این تیم با نتیجه سه بر دو برابر فولاد در قایم شهر پیروز شود.

 

 

 


تاریخ تکرار شده بود ، این بار اعضای تیم فولاد به تصمیمات داوری بازی شدیداً گله داشتند و فکری با کنایه از درخواست نیمکت فولاد برای وقت کشی سخن می گفت و بر طبل پیروزی خود همانند نکونام برابر استقلال می کوبید.


نبردا فردای دو تیم فردا می تواند ،نبردی انتقامی باشد برای هر دو تیم و هر دو مربی و شاید هم نبردی باشد که اعتراضات شدید لیگ بیستم به داوری ازآنجا آغاز شود. آبی ها می خواهند با فکری شکست فصل قبل برابر فولاد را جبران کنند،نکونام به دنبال اثبات خود به هواداران استقلال برای مرتبه دوم می باشد. فکری دلخور از صحبت های نکونام برای شکست دوباره او نقشه می کشد و نکونام قبل از انتقام از نساجی می خواهد با محمود فکری حسابش را تسویه کند.

دیدگاه‌ها