کد خبر : 1720044 | 29 آبان 1399 ساعت 18:52 | 29.8K بازدید | 2 دیدگاه

فولاد - استقلال؛ سه گلر و یک دروازه طلایی

دیدار فردای استقلال و فولاد، علاوه بر جنگ دو تیم بر روی نیمکت، یک رقابت 3 نفره در درون دروازه ها را نیز در پیش دارد.

فولاد - استقلال؛ سه گلر و یک دروازه طلایی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فردای استقلال و فولاد، صحنه تقابل دیدنی و حساسی خواهد بود. بخصوص آنکه چه در درون زمین مسابقه و چه بر روی نیمکت دو تیم، انگیزه های زیادی در افراد مختلفی وجود دارد که تنها برای پیروزی در این مسابقه به میدان می آیند.


علاوه بر جنگ مربیان دو تیم برای اثبات شایستگی هایشان بر یکدیگر، نبرد درون دروازه نیز می تواند بر جذابیت های بازی بیفزاید. جایی که مشخص نیست از میان حسینی و مظاهری کدامیک درون دروازه خواهند ایستاد و فروزان نیز از انگیزه های زیادی برای تقابل با استقلال برخوردار است.


رشید مظاهری که 3 فصل در فولاد حضور داشت ولی هرگز نتوانست آنچنان باید و شاید خودش را در درون دروازه نشان دهد، ممکن است فردا رو در روی تیمش سابقش قرار بگیرد. مظاهری لیگ های دهم تا دوازدهم عضو تیم فولاد بود ولی هرگز تعداد بازی هایش برای این تیم به انگشتان دو دست نرسید.


رشید که از فولاد توانست به سطح اول فوتبال ایران راه پیدا کند، پس از جدایی از این تیم، راهی ذوب آهن شد و با حضور در این تیم زیر نظر یحیی گل محمدی به سنگربان ثابت تیمش تبدیل و نوید ظهور یک سنگربان خوب را به فوتبال ایران داد که دیرتر از سایر سنگربانان خودش را نشان داد.


مظاهری که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال، نتوانست در دیدار نخست آبی پوشان در برابر مس رفسنجان به میدان برود، فردا این فرصت را دارد تا اولین دیدارش با پیراهن استقلال را در مقابل تیم سابقش به میدان برود.


اما در طرف دیگر ماجرا، سیدحسین حسینی حضور دارد. سنگربان آبی پوشان که در زمان وینفرد شفر توانست رکورد بیشترین دقایق بسته نگه داشتن دروازه در فوتبال ایران را بشکند. اما حسینی در لیگ نوزدهم و با جدایی مهدی رحمتی، بی رقیب شد و در تمامی دیدارهای لیگ نوزدهم، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا سنگربان شماره یک استقلال بود.


مدیران استقلال در فصل نقل و انتقالات اقدام به جذب رشید مظاهری کردند تا یک رقابت جذاب برای انتخاب شماره یک آبی پوشان شکل بگیرد. حسینی در دیدار نخست استقلال در لیگ بیستم بی نقص کار کرد و اکنون دیگر یک رقیب جدی و قدرتمند را در کنار خودش می بیند.


در سوی دیگر، محسن فروزان قرار دارد. سنگربانی که همه از میزان علاقه اش به استقلال خبر دارند. دروازه بان سابق آبی پوشان که یک فصل را در استقلال داشت، پس از تنها یکسال پوشیدن لباس این تیم، از جمع آبی ها جدا شد. در ابتدای بازار نقل و انتقالات و همچنین در نیم فصل لیگ قبل نیز صحبت هایی پیرامون حضور فروزان در استقلال شنیده می شد ولی او به تیم محبوبش بازنگشت تا فردا مقابل آبی ها قرار بگیرد.


البته احسان مرادیان نیز می تواند انتخاب جذابی برای جواد نکونام برای دیدار مقابل استقلال باشد. دیدار دو تیم از آن دست مسابقاتی است که باید برای دیدن ترکیب اصلی دو تیم، تا ساعاتی قبل از شروع مسابقه صبوری به خرج داد و دید انتخاب های نهایی نکونام و فکری چه کسانی خواهند بود.


این سه دروازه بان علاوه بر رقابت و انگیزه های شخصی برای اثبات توانایی های خود و اینکه کدامیک از آنها باید شماره یک استقلال باشد، مظاهری، حسینی و فروزان انگیزه های فراوانی برای حضور در تیم ملی دارند. رشید که مدت هاست عضو ثابت افراد دعوت شده به تیم ملی است ولی با وجود مصدومیت بیرانوند، در 2 دیدار دوستانه گذشته تیم ملی در درون دروازه قرار نگرفت.


مظاهری به دنبال اثبات خود در استقلال و حضور به عنوان دروازه بان شماره یک تیم ملی است و در سوی دیگر، حسینی و فروزان نیز سعی دارند در فصل جدید خودی نشان دهند بلکه در لیست دراگان اسکوچیچ قرار بگیرند. امری که با وجود دروازه بانان آماده ای چون نیازمند، عابدزاده و مظاهری، شاید کمی بعید به نظر برسد.

 

دیدگاه‌ها