کد خبر : 1720045 | 29 آبان 1399 ساعت 18:53 | 16.2K بازدید | 3 دیدگاه

هاشمی نسب: اسم کرونایی هایمان را نمی‌گویم!

هاشمی نسب می‌گوید که امیدوار است زاهدی فر ستاره بازی فردا باشد.

هاشمی نسب: اسم کرونایی هایمان را نمی‌گویم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی هاشمی نسب در نشست خبری پیش از بازی با استقلال درباره این بازی گفت: قطعا هم استقلال هم فولاد به دنبال بازی زیبا در حد نام تیم خودشان هستند. ما تمرینات خوبی انجام دادیم و امیدواریم بازی زیبا و تماشاگرپسندی باشد و افرادی که از گیرنده ها بازی ها را تماشا می‌کنند، لذت ببرند. امیدوارم در آخر هر تیمی که خوب بازی کرد، به حقش برسد.

 

مدافع سابق استقلال درباره غایبان تیمش اظهار داشت: هم مصدوم داریم هم کرونایی، اسم هایشان بماند و فردا مشخص می‌شود. امیدوارم کرونا از بین برود تا تماشاگران را ببینیم. امیدوارم کرونایی های ما سلامتی شان را به دست بیاورند، مصدومان ما روز به روز بهتر می‌شوند و باید ببینیم فردا کدام یک می‌رسند.

دستیار نکونام با اشاره به داوری توضیح داد: درباره داوری نباید صحبت کنیم و اینجا باید بحث فنی داشته باشیم اما اگر بنا به بیانیه باشد که ما سال پیش در بازی با ذوب آهن روی اشتباه سهوی آقای زاهدی فر بازی را واگذار کردیم. امیدواریم فردا بازی خوبی باشد و داور ستاره زمین شود. ما دنبال کمک به داور هستیم تا عملکرد خوبی داشته باشد.

 

هاشمی نسب در مورد نقل و انتقالات فولاد عنوان کرد: از خریدهایمان راضی هستیم و جا دارد از آقای محمدی و آذری تشکر کنیم که توانستند بازیکنان مورد نظر ما را جذب کنند و امیدوارم نماینده خوبی برای ایران در آسیا باشیم.

 

وی درباره جدایی بوعذار و باقرپور هم گفت: ما ۷ بازیکن زیر ۲۵ سال داشتیم که فقط از چهار تا می‌توانستیم استفاده کنیم و باتوجه به نظرات کادرفنی تصمیم گرفتیم امیرحسین از فهرست خارج شود. جا دارد از او تشکر کنیم و برایش آرزوی موفقیت داشته باشیم. باتوجه به حضور پاتوسی و قاسمی نژاد و این که بوعذار میخواست بیشتر بازی کند، به جدایی اش رضایت دادیم. برای او که پسر خوش اخلاق و عصای دستمان بود، آرزوی موفقیت داریم.

دیدگاه‌ها